English

سرپرست دانشگاه پیام نور استان اصفهان خبر داد:

ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور استان اصفهان در سال تحصیلی ۱۴۰۱

سرپرست دانشگاه پیام نور استان اصفهان از ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور استان اصفهان در سال تحصیلی ۱۴۰۱ خبر داد.

ثبت نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور استان اصفهان در سال تحصیلی ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رضا مختاری گفت: ثبت نام آزمون ورودی دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد (نوبت بیست و دوم) از ۱۰ اسفند ماه سال جاری در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز گردیده و تا ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: زمان برگزاری آزمون دانش پذیری روز جمعه ۲۴ تیر ماه سال 1401 می باشد.

 این مقام مسئول ابراز داشت:در بیست و دومین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور استان اصفهان با ظرفیت ۲۳۱۵ نفر در ۶۶ رشته محل دانشجو پذیرش خواهد کرد و در این دوره در استان اصفهان رشته مدیریت دولتی (مدیریت منابع انسانی) به دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر و همچنین رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش به واحدهای دانشگاهی خوراسگان و قهدریجان در دفترچه راهنمای بیست و دومین دوره آزمون فراگیر اضافه گردیده است.

رضا مختاری از کلیه داوطلبان درخواست نمود با مطالعه دقیق دفترچه راهنما که در سایت سازمان سنجش منتشر گردیده، نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان اصفهان همچنین افزود: دانشجویانی که با موفقیت دوره دانش پذیری را بگذرانند به عنوان دانشجوی دانشگاه پیام نور شناخته شده و  قبولی در این آزمون به منزله ی گذراندن یک ترم تحصیلی محاسبه شده و از مهرماه سال 1401 برای ترم دوم ثبت نام خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه