English

مجوز کنسرت‌ها در قشم به صورت مشروط صادر می‌شود

امام جمعه قشم گفت: با برگزاری نشست این شورا مصوب شد که مجوز برگزاری کنسرت در قشم صادر شود اما شروطی نیز برای برگزاری معین شد.

مجوز کنسرت‌ها در قشم به صورت مشروط صادر می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم در نشست شورای فرهنگ عمومی قشم با بیان اینکه مجوز کنسرت باید برای هنرمندان انقلابی، جامعه محلی و افراد شناخته شده صاد شود افزود: همچنین برگزار کننده‌ کنسرت باید پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های لازم را اجرا کند و تعهد انجام یک کار اجتماعی و در قالب پیوست فرهنگی داشته باشد.

امام جمعه قشم با اشاره به اینکه مجوز کنسرت باید برای هنرمندان انقلابی، جامعه محلی و افراد شناخته شده صادر شود عنوان کرد: برگزاری هرگونه کنسرتی در اقامت‌گاه‌های بومگردی و سایر مکان‌ها بدون مجوز از دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی ممنوع است.

وی در ادامه رعایت شئونات اسلامی را از جمله دغدغه‌های مردم قشم دانست و ابراز کرد: مسافران و گردشگرانی که به جزیره قشم وارد می‌شوند میهمانان ما هستند که باید شئونات، آداب و سنت‌های میزبان را رعایت کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قشم افزود: هرج ومرج فرهنگی که هم اکنون وجود دارد به دلیل اهمیت ندادن به مقولات این حوزه است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجبی ادامه داد: تمام دستگاه‌های دولتی باید بودجه فرهنگی خود را با مجوز شورای فرهنگ عمومی به مصرف برسانند و همچنین جلسات موازی با این شورا غیر قانونی است و باید حذف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه