English

احسان ارکانی:

توافق در برجام یعنی رفع واقعی تحریم ها به صورت عملی

نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: اگر مسئولی به نظرات مقام معظم رهبری بی توجهی کند از اصول راهبردی سیاست خارجی که توسط معظم له تعیین شده، منحرف می شود.

توافق در برجام یعنی رفع واقعی تحریم ها به صورت عملی

به گزارش خبرگزاری موج، احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در سخنانی اعلام کرد: سخنان رهبر انقلاب در مقطع کنونی جهت جلوگیری از ارتکاب اشتباهات گذشته است و اگر مسئولی به نظرات مقام معظم رهبری بی توجهی کند از اصول راهبردی سیاست خارجی که توسط معظم له تعیین شده، منحرف می شود.

ارکانی در ادامه این سخنان تاکید کرد:  تیم مذاکره کننده باید در نظر داشته باشد که عدم توجه به نظرات رهبر انقلاب چه تبعات سنگینی را در سال های اخیر برای کشور به بار آورد.

نماینده مردم نیشابور متذکر شد: همه مردم و مسئولان متوجه شدند که عواقب عدم توجه به خطوط قرمزی که رهبر انقلاب در آن مقطع زمانی برای دولت و تیم مذاکره کننده مشخص کردند چه بود و مثل آینه عبرت در برابر دیدگان ملت و مسئولان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: برجام با عدم توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب امضا شد و در عمل نه تنها هیچ منفعتی برای مردم نداشت بلکه فقط کشور را برای چندین سال معطل انجام تعهدات طرف مقابل نگه داشته بود.

ارکانی تاکید کرد: مذاکرات وین در نقطه حساسی قرار گرفته است و مسئولان باید با توجه به نکاتی که رهبر معظم انقلاب در گذشته و امروز تاکید داشته و دارند به سمت جلو حرکت کنند و بدون خارج شدن از چارچوب های رهبر انقلاب امتیازی فراتر به آمریکا ندهند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تاکید می کنم هیچ توافقی صورت نخواهد گرفت جز اینکه به صورت عملی و واقعی تحریم‎ها رفع شوند.

ارکانی در خاتمه این سخنان خاطرنشان کرد: به عنوان خادم ملت از تیم مذاکره کننده می خواهم با اقتدار، جسارت و خلاقیت، بیانات و سیاست های رهبر انقلاب را در نظر داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه