English

پس از ماه ها معطلی برروی دریا؛

پهلوگیری کشتی حامل ۷۰هزارتن جو وارداتی در بندر شهید رجایی

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: یک کشتی حامل ۷۰هزارتن جو وارداتی پس از ماه ها معطلی روی دریا با پیگیری دستگاه قضایی این استان در بندرگاه شهید رجایی بندرعباس پهلوگیری کرد.

پهلوگیری کشتی حامل ۷۰هزارتن جو وارداتی در بندر شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: با صدور دستورات ویژه قضایی اقدامات لازم به منظور پهلوگیری یک فروند کشتی خارجی حامل ۷۰هزار تن جو وارداتی در بندر شهید رجایی بندرعباس انجام شد و هم اکنون این محموله بزرگ به وسیله صد‌ها دستگاه کامیون درحال بارگیری و ارسال به اقصی نقاط کشور است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از ادارات و دستگاه‌هایی که در این رابطه با مسئولان قضایی همکاری داشته اند، گفت: عدم پهلوگیری این کشتی در موعد مقرر باعث شده بود ۷۰هزار تن جو وارداتی ماه ها بر روی دریا معطل بماند که خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضایی و همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی مربوطه، ضمن انجام آزمایش های لازم و تائید  سلامت کالا ، هم اکنون پس‌از رفع تمامی موانع و با توجه به تسهیل در فرآیند ترخیص، این کشتی در بندر شهید رجایی بندرعباس پهلوگیری نموده و عملیات تخلیه محموله آن در حال انجام است تا از این طریق بخش قابل توجهی از غله مورد نیاز کشور تأمین شود.

وی همچنین تصریح کرد: همواره در دستورات قضایی به منظور تعیین تکلیف اقلام وارداتی اعتماد فروشندگان خارجی، اعتبار تجار و بازرگانان داخلی، سلامت کالاها و محموله ها به عنوان خطوط قرمز مورد توجه است. 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در خاتمه بیان داشت: مقرر شده است به منظور صیانت از حقوق عامه، کشتی هایی که در لنگرگاه و اسکله های بندر شهید رجایی بندرعباس آماده پهلوگیری می باشند به صورت دوره‌ای توسط دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان مورد رصد و نظارت ویژه قرار گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه