English

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان خبر داد:

افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی سلامت مادر و کودک در بیمارستان شریعتی اصفهان

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان از ارتقاء درمانگاه اطفال بیمارستان شریعتی به کلینیک تخصصی و فوق تخصصی سلامت مادر و کودک خبر داد.

افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی سلامت مادر و کودک در بیمارستان شریعتی اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی اعتصام پور در طی افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی سلامت مادر و کودک بیمارستان شریعتی گفت: افتتاح این کلینیک نویدی برای مردم اصفهان بوده که کودکان می توانند از ویزیت پزشکان متخصص و فوق تخصص غدد، روماتولوژی و ایمونولوژی و آلرژی اطفال و فلوشیپ اعصاب کودکان بهره ببرند.

وی اظهار کرد: کودکان از طریق سیستم پخش مدار بسته در این کیلینیک  می توانند از تماشای فیلم های متناسب با سن خود برخوردار شوند.

اعتصام پور ادامه داد: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی سلامت مادر و کودک بیمارستان شریعتی اصفهان فعالیت خود را شروع کرده که پس از یکسری تعمیرات و بازسازی ها برای کودکان مناسب سازی شده و کودکان می توانند از طریق سیستم پخش مداربسته از فیلمهای متناسب با سن خودشان استفاده کنند و از امکاناتی چون وسایل نقاشی بهره ببرند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان تصریح کرد: این کیلینیک دارای دو اتاق جهت معاینه با امکانات لازم  است که توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص غدد، روماتولوژی و ایمونولوژی و آلرژی اطفال و فلوشیپ اعصاب کودکان ویزیت انجام می شود. همچنین سالنی جهت فعالیتهای کودکان با امکانات ویژه بازی کودکان در نظر گرفته شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه