English

برگزاری دهمین دوسالانه عکس با مشارکت شهرداری قم

دهمین دوسالانه عکس هنرمندان استان قم با مشارکت شهرداری قم برگزار می‌شود.

برگزاری دهمین دوسالانه عکس با مشارکت شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، دهمین دوسالانه عکس هنرمندان استان قم با هدف برگزاری نمایشگاه، معرفی برگزیدگان، تدوین و چاپ کتاب عکس «قم ۱۴۰۰» برگزار می‌شود.

حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، بقاع متبرک امامزادگان(ع)، مسجد مقدس جمکران، حوزه‌های علمیه، مراکز حوزوی، علمی، آموزشی، پژوهشی و دانشگاهی، مساجد، اماکن زیارتی و سیاحتی، حجاب، فرهنگ‌وهنر، آداب و سنن اجتماعی و مذهبی، مستندهای اجتماعی، سیاسی و ورزشی، معماری، مبلمان و فضاهای شهری، مردم‌نگاری، پرتره و عکاسی خیابانی، طبیعت و محیط‌‌زیست، ظرفیت‌های دینی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و نیز عکس‌هایی که با نگاه هنرمندانه بازتاب ویژگی‌های بارز استان قم باشد، شامل «موضوع» این دوسالانه عکس است.

همچنین بخش‌های مسابقه این دوسالانه شامل سه بخش تک‌عکس و مجموعه عکس در موضوع «قم ۱۴۰۰»، تک‌عکس و مجموعه عکس در موضوع «آزاد» و بخش تک‌عکس موبایلی در موضوع «آزاد» برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: کلیه فایل‌ها در قالب یک لوح فشرده (سی دی) از طریق پست و یا به‌صورت حضوری به این انجمن تحویل داده شود و یا به نشانی رایانامه info@qomphotographers.ir ایمیل شود.

هر عکاس می‌تواند حداکثر هفت قطعه تک‌عکس و یک مجموعه (حداکثر ۱۲ قطعه عکس) با محوریت استان قم ارائه کند که پس از انتخاب و تأیید نهایی، بر اساس ظرفیت کتاب «قم ۱۴۰۰»، اثر وی در کتاب مذکور منتشر می‌شود؛ عکس‌های دستکاری‌شده از مرحله انتخاب حذف می‌شوند و عکس‌های ارسالی باید در فاصله زمانی سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ گرفته‌شده باشند.

آیین اختتامیه و نمایشگاه دهمین دوره دوسالانه عکس هنرمندان قم در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

این دوسالانه توسط انجمن عکاسان استان قم با همکاری استانداری قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، شهرداری قم، شورای اسلامی شهر قم، سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری قم و نگارخانه فرهنگ برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه