English

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران خبر داد:

بهینه سازی ۱۸ هزار موتورخانه با هزینه وزارت نفت در کشور

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران بیان داشت: ۱۸ هزار موتورخانه با هزینه وزارت نفت در کشوربهینه سازی شده است که در آینده نیز استمرار خواهد داشت.

بهینه سازی ۱۸ هزار موتورخانه با هزینه وزارت نفت در کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید جلال نور موسوی در مراسم تودیع و معارفه مدیران شرکت گاز استان اصفهان گفت: تا کنون حدود ۱۸ هزار موتورخانه در کشور بصورت رایگان بهینه سازی شده است.

وی با اشاره به  کسری ۲۰۰ میلیون متر مکعبی در تولید و تامین گاز در کشور اضافه کرد: امسال مجبور شدیم به دلیل این کسری محدودیت‌هایی برای واحدهای صنعتی ایجاد کنیم. 

این مقام مسئول ادامه داد: در سال جاری استمرار جریان گاز جزو انتظاراتی بود که کمتر برای صنایع محقق شد که امیدواریم در آینده به این موضوع توجه بیشتری شود.

نورموسوی  در ارتباط با اهمیت رعایت الگوی مصرف در کشور گفت: با وجود ارائه ماده 26 قانون اصلاح الگوی مصرف در سال 93  اما به دلیل مقاومت صنایع و بخش‌های تولیدی این قانون تا کنون اجرا نشده است.

وی با اشاره به عدم رعایت  ماده ۱۷ قانون هوای پاک بیان کرد: شرکت ملی گاز درتلاش است  تا همه واحدهای مصرف کننده عمده گاز  در سال ۱۴۰۱ قانون هوای پاک را رعایت کنند  در غیر اینصورت  در صورت اجرایی شدن ارزیابی های این ماده قانونی، مشمول جرائم می شوند.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران توضیح داد: همه بهره برداران منابع ثابت آلوده کننده هوا  درراستای ماده 17 قانون هوای پاک ملزم به رعایت حدود مجاز انتشار آلاینده ها در موتورخانه ها و سامانه های احتراقی خود می باشند.

نورموسوی با اشاره به شعار شرکت ملی گاز  تحت عنوان "گاز محور توسعه " گفت: انتظار داریم که در راستای تحقق هدف شرکت ملی گاز با کلان نگری، همراهی و همسویی با شرکت گاز صورت گیرد.

وی با بیان اینکه امروز توسعه گازرسانی در کشور به پایان رسیده است، افزود: نیازمندی‌های دیگری در این سازمان وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد و بخش‌های مهندسی و جانبی بویژه بخش بهینه سازی در این زمینه طرح‌های خود را باید ارائه دهند.

نورموسوی با اشاره به  ارائه خدمات الکترونیکی در شرکت گاز گفت: درحال حاضر تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و باید  با انجام اقدامات موثر در این زمینه  رضایتمندی مردم را بیش از پیش محقق کنیم.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران بیان داشت: در راستای ارائه خدمات الکترونیکی به مشترکین پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و انتظار داریم با درایت مدیریت جدید در استان اصفهان به این موضوع بیشتر از گذشته پرداخته شود و خدمات بطور کامل الکترونیکی به شهروندان ارائه شود.

گفتنی است؛ امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از سید مصطفی علوی تجلیل و ابوالقاسم عسگری به‌ عنوان سرپرست جدید شرکت گاز استان اصفهان معرفی شد.

تودیع معارفه شرکت گاز اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه