English

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران خبر داد:

پایان گازرسانی به روستاهای کشور تا دو سال آینده

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: تاکنون بیش از 98 درصد از شهرهای کشور از نعمت گاز برخوردارند و نزدیک به 90 درصد از روستاهای کشور نیز کار گازرسانی به آن‌ها به اتمام رسیده است.

پایان گازرسانی به روستاهای کشور تا دو سال آینده

به گزارش خبرگزاری موج، مجید چگنی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در این مراسم اظهار داشت: ما نباید نعمت انقلاب را فراموش کنیم که اکنون اگر بخواهیم با دوران ستمشاهی مقایسه کنیم که با همه تلاش‌های انجام شده تنها 9 شهر و 3 روستا را توانسته بودند از نعمت گاز بهره‌مند کنند و مجموعاً دو هزار کیلومتر شبکه گازرسانی داشتند.

وی ادامه داد: طی دوران پس از انقلاب  و به برکت خون شهدا، اکنون ما بیش از یک‌هزار و 260 شهر کشور و بیش از 35 هزار روستای کشور از نعمت گاز برخوردارند و تا دو سال آینده کار گازرسانی به 6 هزار روستای باقیمانده به اتمام خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بیان داشت: من خطاب به تمامی روستاهای مازندران به ویژه روستاهای شهید پرور این منطقه که در زمره آخرین روستاهای برخوردار از گاز قرار دارند باید از طرف خودم و مسئولان بگویم که ما شرمنده هستیم.

وی افزود: شاید اصلاً سفر من به این مراسم برای همین موضوع است که به شما روستائیان بگویم که ما شرمنده هستیم که خانواده معظم شهدا در این منطقه در این موقعیت و زمان، به آن‌ها گازرسانی می‌شود.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی همین کار گازرسانی به تمام نقاط شهری و روستایی کشور است و باید به روح امام راحل و شهدای انقلاب درود بفرستیم.

وی عنوان داشت: واقعاً رویکرد دولت سیزدهم و کادر مسئولان این دولت، بر خلاف گذشته یک رویکرد جهادی است و طی چند ماه گذشته قطعا این احساس در کشور ایجاد شده است که در تمام زمینه‌ها یک تحول در حال وقوع است که یکی از این نمونه‌ها بحث واکسن و فروش نفت ما بود که به نسبت گذشته با رشد بسیار خوبی مواجه شده است.

وی ابراز داشت: میزان تولید گاز ما، میزان تبادلات فعلی و قراردادهای ما در منطقه، بسیار متفاوت از گذشته است و این نشان دهنده آن است که هر کجا نیروی انقلابی و جهادی پای کار بیاید، قطعاً اتفاقات بهتری رخ خواهد داد.

چگنی گفت: خدمت شما قول خواهیم داد و قطعاً پیگیری خواهیم کرد تا کار گازرسانی به روستاهای باقیمانده علیرغم برنامه زمان‌بندی ارائه شده 3 ساله شرکت گاز مازندران، هر چه سریع‌تر به اتمام برسد و ما فعلا این زمان را قبول نمی‌کنیم.

وی یادآور شد: همکاران ما با تلاش شبانه‌روزی و پای کار آوردن همه امکانات، هر چه زودتر روستاهای باقیمانده استان مازندران را از نعمت گاز برخوردار کنند.

به گزارش موج، در پایان این مراسم، آیین کلنگ‌زنی طرح گازرسانی به سه شهر پول، کجور و بلده و 185 روستای حومه شهرستان‌های نور و نوشهر با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی و جمعی از مردم این منطقه برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه