English

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری اعضای باند 8 نفره سارقان موتورسیکلت با 66 فقره سرقت در امیرآباد شهرستان بهشهر خبر داد.

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار مرتضی میرزایی، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در امیرآباد بهشهر، شناسایی و دستگیری عاملان وقوع این سرقت در دستور کار مأموران پاسگاه امیرآباد قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران در این رابطه با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی، موفق به شناسایی یک باند 5 نفره سرقت موتورسیکلت در آن شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، مأموران در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سارقان را در حین سرقت موتورسیکلت دستگیر کردند.

وی از دستگیری 3 مالخر اموال سرقتی در ادامه این عملیات خبر داد و افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 66  فقره سرقت موتورسیکلت در  استان های مازندران و گلستان اعتراف کردند.

سردار میرزایی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، خاطرنشان ساخت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 44 دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف شد.

وی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و اخلال گران امنیت عمومی تأکید کرد و از شهروندان خواست: ضمن تجهیز وسایط نقلیه خود به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کرده و در راستای ارتقاء احساس امنیت در جامعه با پلیس همکاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه