English

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

تبیین دستاوردهای دفاع مقدس یک ضرورت در حوزه جهاد تبیین است

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: جهاد تبیین در حوزه هشت سال دفاع مقدس و نیز جبهه مقاومت جزو ضروریات مهم و اصلی جامعه امروز است.

تبیین دستاوردهای دفاع مقدس یک ضرورت در حوزه جهاد تبیین است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ نبی سهرابی در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در تبریز اظهار داشت: جهاد تبیین در راستای شناساندن پیام دفاع مقدس به نسل‌های حاضر و آینده به منظور مقابله با هر گونه تحریف این دوران افتخارآمیز جزو رسالت‌های مهم و اصلی بنیاد حغظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و نیز فعالان رسانه‌ای و فشای مجازی است.

وی با تاکید بر فعال بودن رسانه‌ای و مجازی در حوزه دفاع مقدس و تشریح دستاورد‌های این حادثه مهم تاریخی اظهار کرد: اگر بخواهیم فعالیت اثرگذار و ثمربخش در سطح ملی و بین المللی انجام دهیم باید همه جانبه در این عرصه وارد شده و نسبت به تولید محتوا شبانه روزی تلاش کرد.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تولیدات متناسب با ذائقه جوانان و نوجوانان امروزی را یکی از فعالیت‌های اثرگذار در جهاد تبیین حوزه دفاع مقدس برشمرد و یادآور شد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در کنار فعالان مجازی و رسانه‌ای کشور باید با تمام توان خود در جهت عرضه پیام‌های دفاع هشت ساله وارد میدان شود تا با بازتولید فرهنگ ایثار و شهادت ، زمینه‌های افتخار جوانان و نوجوانان کشورمان به پدران خود که اجازه ندادند، ذره‌ای از خاک مقدس کشور دست دشمنان افتد، فراهم شود.

وی از دوران دفاع مقدس به عنوان دوران غرور ملت ایران نام برد که برای گسترش و تشریح دستاورد‌های عظیم آن جهاد تبیین لازم و ضروری است.

 سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی با معرفی و شناخت نفرات برتر در پنج محور در تالار اجتماعات پارک شمیم پایداری تبریز به کار خود پایان داد.

در بخش پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبری به ترتیب رسول یزدانی از اصفهان، سیاوش عینالو از آذربایجان شرقی و ندا نعمتی از آذربایجان شرقی، در بخش پیام رسان‌ها مهمدی بابامحمودی از تهران، ابراهیم معصومی از آذربایجان شرقی و حمزه تراب زاده از خراسان رضوی، در بخش هنر‌های دیجیتال احمدرضا نصری از اصفهان، محمدامین مهتران از کرماشاه و رضا قاسمی از آذربایجان غربی و در بخش آزاد سعید چمنی از سیستان و بلوچستان، میلاد رضازاده از آذربایجان شرقی و احسان فقیهیان از مازنداران حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه