English

گردشگری سلامت می‌تواند نقش بسزایی در جهت توسعه گردشگری ایفا کند

وی با بیان اینکه بندرلنگه می‌تواند استارت گردشگری سلامت و توریسم درمانی را در آینده بزند افزود: گردشگری سلامت یکی از حوزه هایی است که می تواند نقش بسزایی در جهت توسعه گردشگری ایفا کند.

گردشگری سلامت می‌تواند نقش بسزایی در جهت توسعه گردشگری ایفا کند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فواد مرادزاده مرادزاده سرپرست فرمانداری بندرلنگه در نخستین جلسه هماهنگی احداث ساخت دانشکده علوم پزشکی  بندرلنگه با بیان اینکه احداث دانشکده علوم پزشکی کار بزرگ و ماندگاری است گفت: آیندگان ما را با این اقدام تحسین خواهند کرد و از این رو این امر مهم مشارکت همگانی را می‌طلبد.

وی افزود: پیگیری مجوزها توسط نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی استان صورت گرفته است و کلنگ پروژه یک سال است که به زمین خورده اما تاکنون اقدامی موثر صورت نگرفته است.

سرپرست فرمانداری بندرلنگه یادآور شد: احداث این پروژه علمی نیاز به مشارکت خیرین و معتمدین است و همه  مردم از ثمرات این طرح بهره‌مند خواهند شد.

وی عنوان کرد: با راه اندازی این دانشکده نیاز ما به پزشک متخصص کاهش خواهدیافت و ماندگاری پزشکان به حداکثر خواهد رسید.

مرادزاده گفت: ایجاد مراکز عالی آموزشی می تواند گام های توسعه این بندر را فراهم کند و قطعا در آینده این دانشکده تبدیل به دانشگاه و سپس بیمارستان گسترش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه بندرلنگه می‌تواند استارت گردشگری سلامت و توریسم درمانی را در آینده بزند افزود: گردشگری سلامت یکی از حوزه هایی است که می تواند نقش بسزایی در جهت توسعه گردشگری ایفا کند.

سرپرست فرمانداری بندرلنگه اظهارداشت: به همین بهانه میتوان پذیرای گردشگر از کشورهای حاشیه خلیج فارس با توجه به نزدیکی و بعد مسافت دراولویت باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه