English

آرزوی نوجوان جانباز مدافع سلامت برآورده شد

آرزوی نوجوان جانباز مدافع سلامت با کمک فرد خیری به آرزویش که زیارت حرم مطهر سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بود، براورده شد.

آرزوی نوجوان جانباز مدافع سلامت برآورده شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، نوجوان ساکن شهر زواره در استان اصفهان با کمک فرد خیری به آرزویش که زیارت حرم مطهر سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بود، رسید.

محمد حسن جانباز مدافع سلامت در روزهای پایانی سال 1398 با شروع کرونا زمانی که در یکی از شب‌ها همراه با گروه‌ جهادی «رجا» مشغول ضد عفونی معابر شهر «زواره» بود با سرنگون شدن از بالای تراکتور و برخورد  با «گاردن»  تراکتور دچار مصدومیت از ناحیه پا شد و به ناچار پای او قطع گردید. حالا از او به عنوان «نوجوان جهادگر جانباز مدافع سلامت» نام‌ برده می‌شود.

وی که حالا دانش آموز کلاس نهم است و در کار کشاورزی هم به پدرش کمک می کند و از روحیه بالایی هم برخوردار است می‌گوید: راضی‌ام به آنچه خدا برایم رقم زده و اگر باز هم بتوانم به مردم کمک کنم حتما این کار را انجام خواهم داد.

پدر حسین عسکری می‌گوید: خدا را شکر محمد حسن روحیه خوبی دارد. الان پای مصنوعی دارد و در کار کشاورزی و رانندگی تراکتور به من کمک می کند.

محمد حسن که در تاریخ 30 اردیبهشت 1399 در برنامه زنده تلویزیونی «آدم های خوب شهر» شبکه 2 سیما در ماه مبارک رمضان شرکت کرد زمانی که فرد خیری که او هم میهمان برنامه بود از او سوال کرد چه آرزویی داری؟ تا الان بتوانم برآورده کنم محمد حسن گفت: سفر کربلا

خدا را شکر  محمد حسن اکنون با کمک آقای اصغری خیر میهمان برنامه شبکه 2 سیما به آرزویش رسید و به همراه پدر و مادرش اکنون در سفر کربلا به سر می برد.

محمدحسن دو آرزوی بزرگ داشت که یکی را قبلا گفته و یکی دیگر را اکنون می‌گوید: وقتی در برنامه زنده تلویزیونی پرسیدند چه آرزویی داری، بزرگ‌ترین آرزویم را که از روز قبل از حضور در تلویزیون مدام با خودم تکرار می‌کردم یک لحظه به «سفر کربلا» تغییر دادم اما بزرگ‌ترین آرزویم این است که رهبرم را از نزدیک ببینم و بگویم من به عنوان یک جانباز مدافع سلامت آماده‌ام هر جا که امر کنند حاضر شوم و خدمت کنم.

پدرش هم در این‌باره می‌گوید: محمدحسن از صبح قبل از برنامه تلویزیونی عکسی از مقام معظم رهبری را آماده کرده بود که همراه خود بیاورد و از همان جا اعلام کند که مطیع امر رهبر است و مشتاق دیدار با ایشان. اما موقع حرکت به سمت تهران فراموش کرد عکس را با خودش بیاورد و این غصه تا پایان برنامه و تا لحظه‌ای که این توفیق نصیبش شود، با او خواهد ماند.

محمدحسن عسکری به همراه پدر و مادرش 9 سال پیش به دلیل خشکسالی و وضعیت مادر خانواده که از بیماری پارکینسون رنج می‌برد، از شهرستان رفسنجان در استان کرمان به  شهر زواره در استان اصفهان مهاجرت کرد.

گفتنی است؛ شهر تاریخی زواره با بیش از 10 هزار نفر جمعیت در حاشیه کویر مرکزی ایران در استان اصفهان واقع است.

محمدحسن عسکری

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه