English

شهادت ۷ مدافع سلامت در بیمارستان بقیه الله (عج) در پاندمی کرونا

رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) از شهادت 7 مدافع سلامت این دانشگاه خبر داد.

شهادت ۷ مدافع سلامت در بیمارستان بقیه الله (عج) در پاندمی کرونا

به گزارش خبرگزاری موج، مراسم گرامیداشت روز پرستار صبح امروز در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران و حسن ابوالقاسمی رئیس دانشگاه و جمعی از پرستاران و اعضای کادر درمان این بیمارستان در مرکز همایش‌های صدرا برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در این مراسم اظهار کرد:حضرت زینب سلام علیها پرستاری در صحنه کربلا بودند شهادت در کربلا مسکوت نماند و به دنیا مخابره شد، ایشان بانوی عالمه و دانشمندی در زمان خودشان بودند. این شیر زن کربلا یار و یاور ائمه اطهار ع بودند و چه شایسته است که روز پرستار به نام ایشان مزین و نامگذاری شده است. در این بیمارستان به تبع از حضرت زینب سلام شاهد فداکاری پرستاران بودیم که به تاسی از ایشان بود.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته دیدیم که چه فداکاری هایی توسط این پرستاران و پیراپزشکان صورت گرفت و  منجر به شهادت ۷ شهید در این بیمارستان شد و این ها در بخش های مختلف بیمارستان خدمت رسانی می کردند.

وی با اشاره به ۱۶ آذرماه روز دانشجو گفت:  این روز در تاریخ انقلاب اسلامی بسیار مهم است، برای اینکه بنیان ظلم و ستم در زمام پهلوی گذاشته شد و دیدیم که در کودتای ۲۸ مرداد با کمک غربی ها دولت ملی ما را  سرنگون کردند و پس از آن بود که جنبش دانشجویی ضد ظلم شکل گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه