English

قبوض آب، برق و گاز مددجویان کمیته امداد کردستان رایگان می شود

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: قبض‌های آب، برق و گاز مددجویان زیرپوشش نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان رایگان می شود.

قبوض آب، برق و گاز مددجویان کمیته امداد کردستان رایگان می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، رضا طوسی صبح امروز یکشنبه با بیان این مطلب اظهار داشت: در راستای کمک به اقشار کمک درآمد تمامی مددجویان زیرپوشش این نهاد از پرداخت تمام هزینه های قبض آب، برق و گاز معاف شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان افزود: مددجویان زیرپوشش این نهاد، برای بهره مندی از معافیت پرداخت قبوض آب، برق و گاز باید با مراجعه به سامانه سها به نشانی soha.eamdad.ir شماره اشتراک کنتورهای مصرفی خود را ثبت کنند.

وی یادآور شد: مددجویان می توانند از طریق کد ملی وارد این سامانه شده و در قسمت ثبت انشعابات، شماره اشتراک کنتورهای آب، برق و گاز خود را ثبت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان  اضافه کرد: سامانه سها با هدف هوشمندسازی و الکترونیکی کردن خدمات کمیته امداد ایجاد شده و از این پس، کارهای مددجویان از طریق این سامانه پیگیری و ارائه می شود.

طوسی در ادامه افزود: مددجویان همچنین می توانند شماره اشتراک کنتورهای مصرفی خود را به دفاتر پیشخوان خدمات دولت ارائه دهند تا در سامانه سها ثبت شود.

در استان کردستان ۱۳۰ هزار نفر زیر پوشش سازمان بهزیستی و ۷۳ هزار و ۴۹۹ خانوار هم در قالب ۱۵۳ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند و از خدمات این ۲ نهاد حمایتی بهره‌مند می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه