English

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان اعلام کرد:

رضایت حداکثری حقابه بران کشاورزان شرق اصفهان / توزیع آب به بهترین شکل ممکن

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: با اتمام توزیع آب رضایت حداکثری حقابه بران شرق محقق شد.

رضایت حداکثری حقابه بران کشاورزان شرق اصفهان /  توزیع آب به بهترین شکل ممکن

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسن ساسانی با تأکید بر همکاری کلیه ذینفعان و رعایت شرایط بحرانی در این دوره توزیع آب اظهار داشت: توزیع آب در بهمن ماه سالجاری تحت عنوان آبیاری کشت پاییز دوم با لحاظ محدودیت های منابع آبی و رعایت خط قرمز آب شرب طی 12 روز رهاسازی آب از سد زاینده رود از تاریخ دوازدهم بهمن ماه انجام شد.

وی با اشاره به این که کلیه  برداشتها  از سوی مناطق غرب و صنایع استان در این مدت کنترل شد، اظهار کرد: شرکت آب منطقه ای اصفهان با تمام توان خود و با بهره گیری از ماشین آلات سنگین و سبک و گروه های یگان حفاظت، گشت و بازرسی، حفاظت رودخانه، حراست و کنترل بازرسی شرکت میراب زاینده رود با برنامه ریزی دقیق و تقسیم کار در بازه های مختلف رودخانه حراست و پایداری آب را مدیریت کرد.

این مقام مسئول افزود: اگرچه با مسافت حدود 240 کیلومتری طول رودخانه و وسعت شبکه توزیع آبیاری، بدلیل تجمع زباله و بسته شدن موقتی بعضی از سردهنه ها و کانال ها  برای تعداد محدودی از کشاورزان آب با تاخیر و زحمت درد سترس قراگرفت اما با اقدامات صورت گرفته در شبکه های آبیاری رودشت و آبشار توزیع آب به بهترین شکل ممکن در شرایط موجود توزیع شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان یادآور شد: خروجی آب از سد زاینده رود طبق توافقات صورت گرفته بیست و چهارم بهمن ماه کاهش یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه