English

آیت الله سید احمد علم الهدی:

تحریم ها و حصرها مردم را در جریان زندگی مقاوم نمود

امام جمعه مشهد بیان کرد: تحریم ها و حصرها مردم را در جریان زندگی مقاوم نمود و اکنون در دورنمای آینده انقلاب اسلامی مردم به دنبال عمل و مدیریت جهادی هستند.

تحریم ها و حصرها مردم را در جریان زندگی مقاوم نمود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در خطبه های نماز جمعه مشهد اعلام کرد: آنچه عموم مردم می‌طلبند حذف همه رانت ها ، از بین رفتن افزون طلبی ها و اجرای عدالت است.

آیت الله علم الهدی در ادامه عنوان کرد: میدان اقتصادی در دورنمای آینده انقلاب اسلامی توسعه و گسترش عدالت است و در این دورنما داشتن ها و زیاده خواهی ها منفور مردم خواهد بود.

امام جمعه مشهد همچنین افزود: در عرصه اقتصادی، تحریم ها و حصرها مردم را در جریان زندگی مقاوم نمود و اکنون مردم در فراز و نشیب های اقتصادی، مقاوم هستند و در مسیر زندگی اجتماعی و دورنمای آینده انقلاب اسلامی نیز مردم به دنبال عمل و مدیریت جهادی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در ادامه تاکید کرد: مدیری در جامعه انقلابی آینده مورد قبول است که جهادی عمل کند، نه اینکه با فریب و گول زدن یا براساس آموزه های کلاسیک مدیریت کند.

آیت الله علم الهدی متذکر شد: بستر فرهنگ اجتماعی و سیاسی ما به سوی مدیریت جهادی پیش می رود و آینده کشور متعلق به توسعه عدالت است و وضعیت  سیاسی جامعه انقلابی آینده نیز توسعه مقاومت با استکبارستیزی است، مانند آن نوع مقاومتی که در دفاع مقدس روی داد.

وی اظهار کرد: همه اینها زمینه ظهور حضرت امام زمان (عج) است و امیدواریم این انقلاب سکوی ظهور ولی عصر (عج) قرار گیرد و نسل جدید در باره آینده انقلاب اسلامی سوال می کند که باید توجه داشت آینده انقلاب در جهانی شدن دین و  مسیر بسیار سریع و تند قرار دارد.

امام جمعه مشهد یادآور شد: در عصر ارتباطات مرزهای جغرافیایی از بین رفته و آنچه مهم است مرزهای فرهنگی است و با این توسعه ارتباطات در جهان، مسابقه فرهنگها ،تمدنها و ایدئولوژی ها شکل گرفته است.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: دشمنان می خواهند مسابقه تمدنها را به جنگ تمدنها تبدیل کنند تا با این جنگ بتوانند تمدن خود را در دنیا مسلط کنند و اسلام به خاطر انطباق با فطرت بشر در مسابقه بین ایدئولوژی و فرهنگ ها پیروز قرن آینده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه