English

یعقوبعلی نظری:

خراسان رضوی باید حضوری پررنگ در نمایشگاه تاجیکستان داشته باشد

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در شهر دوشنبه تاجیکستان با رویکرد حمایت و پشتیبانی و حذف موانع صادرات برگزار می گردد.

خراسان رضوی باید حضوری پررنگ در نمایشگاه تاجیکستان داشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی تاکید کرد: حضور هر چه پررنگ‌تر خراسان رضوی در ششمین نمایشگاه اختصاصی ایران در تاجیکستان.

نظری در ادامه این سخنان اضافه کرد: حضور و برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به صورت طبیعی اثرات فرهنگی و سیاسی خود را در روابط ۲ کشور بر جای خواهد گذاشت.

استاندار خراسان رضوی این سخنان را در جلسه هماهنگی برگزاری ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در شهر دوشنبه کشور تاجیکستان عنوان کرد و افزود: باید زمینه حضور تولیدات شاخص و معتبر مشهد و استان در این نمایشگاه فراهم شود.

شایان ذکر است که: ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران از هفت لغایت ۱۰ اسفندماه سال جاری در شهر دوشنبه تاجیکستان با رویکرد حمایت و پشتیبانی و حذف موانع صادرات برگزار خواهد شد.

همچنین باید گفت: این رویداد با حضور شرکت‌های فعال تولیدی، صنعتی و خدماتی در زمینه‌های مختلف با حضور مقامات رسمی ۲ کشور افتتاح خواهد شد و این موضوع نقطه مثبتی در حمایت از تولیدات ملی کشورمان و اتصال به شبکه صادرات به کشورهای آسیای میانه محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه