English

وزیر بهداشت تاکید کرد:

تخصیص سریعتر بودجه تکمیل طرح توسعه بیمارستان کودکان امام حسین در اصفهان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر لزوم تخصیص سریعتر بودجه برای تکمیل طرح توسعه بیمارستان کودکان امام حسین (ع) تاکید کرد.

تخصیص سریعتر بودجه تکمیل طرح توسعه بیمارستان کودکان امام حسین در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، بهرام عین الهی وزیر بهداشت، در سفر به اصفهان و بازدید بیمارستان امام حسین اصفهان از طرح در دست احداث ساختمان مرکز جامع سلامت مادر و کودک امام حسین (ع) بازدید و از خیّر نیکوکار دکتر منصوری که ۶۰ درصد از بودجه این طرح را تقبل کرده است، قدردانی کرد.

رئیس بیمارستان کودکان امام حسین (ع) جراحی توسعه قلب، مغز و اعصاب کودکان را هدف اصلی احداث این مرکز دانست و بیان داشت: ۷۶ درصد از این مرکز ساخته شده و پیش بینی می‌شود که تا پایان تابستان ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

مهرداد معمارزاده ادامه داد: ۴۰ درصد باقیمانده از بودجه این طرح بر عهده وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه است که وزیر بهداشت بر تخصیص هرچه سریعتر آن تاکید کرد.

رئیس بیمارستان کودکان امام حسین (ع) بیان داشت: برای این مرکز با ۲ هزار و ۵۳۰ متر زیربنا در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع و در ۸ طبقه در دست احداث است، ۲۵۰ تخت عادی، ۵۲ تخت آی سی یو، ۵ اتاق عمل پیش بینی شده است.

گفتنی است؛ در حالی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی صبح امروز وارد اصفهان شد که برنامه بازدیدهای وی که از روز گذشته اعلام شده بود به طور به هم ریخته انجام شد و دلیل آن نیز سفر زود هنگام عین اللهی به تهران عنوان شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه