English

سعید عمرانی:

ساماندهی سازمان تملیکی از اهداف مشترک روسای جمهوری و قوه قضاییه است

معاون قضائی دادستان کل کشور بیان کرد: این اموال به هرحال متعلق به مردم است چه تبرئه بشود و برگشت بخورد و چه ضبط شود و وارد خزانه شود و فروخته شود ما مسئولین در هر دو حالت امانت دار هستیم.

ساماندهی سازمان تملیکی از اهداف مشترک روسای جمهوری و قوه قضاییه است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سعید عمرانی معاون قضائی دادستان کل کشور در سخنانی عنوان کرد: در بازدید‌هایی که ریاست قوه قضاییه و ریاست جمهوری در ماه‌های گذشته داشتند برای ما کار‌های مشترکی بین دو قوه تعریف شد که در کنار هم به عنوان حامی کار‌های مشترکی را شروع کردیم که بخشی از آن‌ها ساماندهی سازمان تملیکی است.

عمرانی در ادامه اظهار کرد: این انبار‌ها یک زمانی از جلوی در  تا انتهای انبار پر بود و حتی امکان بازدید و رفتن به انتهای انبار وجود نداشت که با نظارت دادستان استان و تلاش‌های مدیریت جدید امروز شاهد یک تحول خیلی خوب هستیم و در این انبار‌ها شاهد شکل گرفتن ۹۰ درصدی نظام انبار داری هستیم که البته جا دارد این ساماندهی به ۱۰۰ درصد هم برسد.

معاون قضائی دادستان کل کشور افزود: ما تمام کالا‌ها را در این انبار‌ها که چک کردیم یک کالایی وجود نداشت که قبض انبار نداشته باشد و مشخص نباشد از کجا آمده است و مراحل دیگه‌ای که شامل امحا شدن و فروش برخی از کالا‌ها بوده اطلاع داریم که به خوبی انجام شده است.

 وی تصریح کرد: خراسان رضوی برای ما مرکزیت دارد و می خواهیم هراتفاق خوبی اول در این استان بیفتد و بعد استان‌های دیگر و خداروشکر با سرعت خوبی این ساماندهی در استان رقم خورده است و ما خوشحالیم از این اتفاق، رصد ما هم مستمر و هر دو سه ماه یکبار از روند کار‌ها انجام خواهد شد.

معاون قضائی دادستان کل کشور

عمرانی با اشاره به اولویت اصلی برنامه‌ مشترک بین دو قوه قضاییه و مجریه تاکید کرد: هدف اصلی اجرای این برنامه مشترک این است که ظرفیت‌های دوستان ما در مقام اجرا و ظرفیت‌های ما در مقام نظارت در کنار هم قرار گیرند و برای حل مسایل مختلف در کنار هم تلاش کنیم.

 معاون قضائی دادستان کل کشور متذکر شد: این اتحاد کاری و یگانگی در افعال نشان می‌دهد که چقدر می‌شود سرمایه‌ها را برای مردم خرج کرد ، این اموال به هرحال متعلق به مردم است چه تبرئه بشود و برگشت بخورد و چه ضبط شود و وارد خزانه شود و فروخته شود.

عمرانی در خاتمه خاطرنشان کرد و گفت: ما مسئولین در هر دو حالت امانت دار هستیم و امانت داری هم به گونه‌ای نیست که به نحوی انبار شود که این اموال از بین برود و کسی هم جوابگو نباشد.

شایان ذکر است که سعید عمرانی معاون قضائی دادستان کل کشور با تیم همراه بعد از بازدید از انبار‌های اموال تملیکی از چند مجموعه‌ صنعتی در شهرک صنعتی توس مشهد هم بازدید کرد تا از نزدیک در جریان مشکلات واحد‌های صنعتی قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی