English

احمد جباری در دیدار با محمد قویدل:

نمی‌گذاریم تصمیمات در وضعیت کرونایی به نگرانی والدین بیافزاید/ضرورت توجه به معیشت معلمان

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با محمد قویدل سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: نمی‌گذاریم تصمیمات در وضعیت کرونایی به نگرانی والدین بیافزاید.

نمی‌گذاریم تصمیمات در وضعیت کرونایی به نگرانی والدین بیافزاید/ضرورت توجه به معیشت معلمان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان در نشست با محمد قویدل سرپرست اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: امیدوارم با حضور محمد قویدل سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان شاهد اتفاقاتی خوبی در سطح استان باشیم.
جباری بیان داشت: از مجموعه آموزش و پرورش و تمام فرهنگیان که در شرایط سخت کرونایی به صورت مجازی و حضوری کلاس ها را برگزار کرده اند،تقدیر و تشکر می‌کنم.
وی اذعان داشت: اهمیت کیفیت آموزش برای دانش آموزان و همچنین سلامت فرهنگیان و دانش آموزان باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.  وی در ادامه سخنانش افزود: ما به عنوان نماینده مردم تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در برنامه هفتم توسعه، معیشت فرهنگیان عزیز را مورد توجه قرار داده و بهبود ببخشیم.
نماینده مردم غرب هرمزگان در پایان افزود: از مسئولان وزراتخانه خواسته ایم تصمیماتی که سلامت فرزندان دلبند مردم و فرهنگیان را به خطر می اندازد و در این شرایط قابلیت اجرایی نیز ندارد، از دستور کار خارج کنند تا امنیت روانی خانواده دانش آموزان و فرهنگیان تامین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه