English

حسین سیدموسوی:

آموزش‌های دانشگاه فردوسی مشهد؛ غیرحضوری خواهد بود

مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد بیان کرد: دانشگاه فردوسی مشهد نیز با توجه به تجربیات آموزش مجازی که در دوره پاندمی کرونا اندوخته است، روش‌های آموزشی جایگزین را برای برگزاری کلاس‌ها تعریف کرده است.

آموزش‌های دانشگاه فردوسی مشهد؛ غیرحضوری خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین سیدموسوی مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد در خبری اعلام کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا و بر اساس اعلام آخرین رنگ بندی کرونایی در شهر مشهد طبق مصوبه شورای آموزشی دانشگاه، تا اطلاع بعدی کلاس‌های درس نیمسال دوم در کلیه مقاطع تحصیلی همانند نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، اما آزمون‌های پایان نیمسال با تمهیداتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

سیدموسوی در ادامه این خبر افزود: این مرکز آموزش عالی طبق دستورالعمل صادر شده، برای برگزاری حضوری کلاس‌ها در نیمسال دوم تحصیلی در حال برنامه ریزی بود، اما بنا به اعلام وزارت بهداشت، وضعیت کرونایی شهر مشهد به رنگ قرمز تغییر یافت.

مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد همچنین تصریح کرد: در نیم سال گذشته در مقاطع ارشد و دکتری کلاس‌های آموزشی با روش‌های مختلف غیرحضوری، مجازی و تعدادی از دروس نیز به صورت ترکیبی حضوری - مجازی برگزار شده بود.

وی در ادامه متذکر شد: دانشگاه فردوسی مشهد نیز با توجه به تجربیات آموزش مجازی که در دوره پاندمی کرونا اندوخته است، روش‌های آموزشی جایگزین را برای برگزاری کلاس‌ها تعریف کرده است.

سیدموسوی در خاتمه خاطرنشان کرد و گفت: نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه فردوسی مشهد از ۱۶ بهمن ماه آغاز می‌شود و پایان کلاس‌های این دانشگاه در تاریخ ۱۸ خرداد سال ۱۴۰۱ برنامه ریزی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه