English

مقطع ابتدایی در شهرهای کرونایی مجازی شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از مجازی شدن کلاس های درس مقطع ابتدایی در شهرهای کرونایی خبرداد.

مقطع ابتدایی در شهرهای کرونایی مجازی شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان با اشاره به تغییر رنگ بندی وضعیت شیوع کرونا در شهرستان‌های استان هرمزگان، عنوان کرد: مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی شیوع کرونا در استان هرمزگان آموزش به صورت مجازی دایر دنبال شود.

وی افزود: در مناطق روستایی که تراکم جمعیت دانش آموزی در مدارس پایین است، با تصمیم فرمانداران و ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان ها، کلاس ها می توانند به صورت حضوری دایر باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: با توجه به پوشش مناسب واکسیناسیون در سطح کشور و استان هرمزگان، تعطیلی عمومی و محدودیت های شدید در دستور کار نیست.

وی افزود: استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه در ادارات، اماکن عمومی، صنوف و فروشگاه های بزرگ ضروری است.

رئوفی در همین خصوص گفت: برگزاری هرگونه جلسه در دستگاه های اجرایی با حداقل ۳۰ نفر و در مدت زمان حداکثر ۹۰ دقیقه در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برای کاهش میزان عوارض و آسیب های سویه اومیکرون کرونا، تزریق دوز سوم واکسن بسیار مهم، حیاتی و ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: با توجه به واکسیناسیون ۸۵ درصدی بازاریان، تعطیلی بازار در دستور کار قرار ندارد، اما رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی و تهویه مناسب در صنوف بسیار ضروری است.

وی اظهار داشت: هرگونه مراسم با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی در استان، در فضای باز و با رعایت فاصله دو متر میان افراد برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه