English

یعقوبعلی نظری:

رسانه‌ها، رعایت مردم نسبت به دستورالعملهای بهداشتی را افزایش دهند

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: در ارتباط با مترو و اتوبوس‌ها تاکید بر استفاده از ۲ ماسک است و باید مقدمات استفاده از خدمات مترو و اتوبوس تنها برای افراد واکسینه شده فراهم شود.

رسانه‌ها، رعایت مردم نسبت به دستورالعملهای بهداشتی را افزایش دهند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس اُمیکرون و بروز وضعیت قرمز، کماکان مطابق با شرایط اعلام شده قبلی به مدت یک هفته وضعیت مراکز آموزشی استان تمدید شده است.

نظری این سخنان را در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان بیان کرد و در ادامه افزود: مهد کودک‌ها هم به مدت یک هفته در شهرهای قرمز تعطیل خواهند بود.

استاندار خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: تالارها همچنین باید با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند و مابقی صندلی‌های خود را خارج کنند.

وی در ادامه با اشاره به رعایت دستوالعملهای بهداشتی تاکید کرد و گفت: در ارتباط با مترو و اتوبوس‌ها تاکید بر استفاده از ۲ ماسک است. باید مقدمات استفاده از خدمات مترو و اتوبوس تنها برای افراد واکسینه شده فراهم شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به نقش رسانه ها در این موضوع یادآور شد: صداوسیما و رسانه‌ها ضریب حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خود مراقبتی را افزایش دهند.

نظری در خاتمه خاطرنشان کرد: آمادگی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان هم همچنان مورد تاکید است و زدن دُز سوم واکسن بسیار مهم است و امیدواریم جهشی در حوزه تزریق دُز سوم صورت بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه