English

محمد پهلوان:

تعداد مراجعه بیماران سرپایی کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت افزایش پیدا کرد

مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ویروس کرونا مشهد بیان کرد: ویروس امیکرون قدرت انتقال و انتشار بالایی دارد و بهترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به آن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

تعداد مراجعه بیماران سرپایی کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت افزایش پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ویروس کرونا در خبری اعلام کرد: تعداد بیماران سرپایی مراجعه کننده به مراکز خدمات جامع سلامت منتخب کرونا افزایش یافته است.

پهلوان در ادامه گفت: روز گذشته ۱۰۴ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه بستری شدند و در حال حاضر ۲۶۹ بیمار در مراکز درمانی زیرپوشش این دانشگاه بستری هستند که ۹۱ نفر از این تعداد در بخش‌های مراقبت ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ویروس کرونا همچنین ادامه داد: ویروس اُمیکرون قدرت انتقال و انتشار بالایی دارد و بهترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به آن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و تکمیل واکسیناسیون است.

پهلوان در خاتمه اظهار کرد: در صورت بروز علائم شبیه به سرماخوردگی، افراد برای بررسی بیشتر می‌توانند به مراکز سطح یک که شامل مراکز خدمات جامع سلامت و درمانگاه‌ها هستند مراجعه نمایند و از حضور مستقیم در بیمارستان‌ها خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه