English

محمود قلی‌زاده خبر داد:

اتمام تثبیت و مستند سازی اراضی ملی در ۳ شهرستان اردبیل

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: تثبیت و مستند سازی اراضی ملی در شهرستانهای سرعین،نمین و پارس آباد به اتمام رسیده است.

اتمام تثبیت و مستند سازی اراضی ملی در 3 شهرستان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمود قلی زاده ، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: بر اساس دستور العمل ابلاغی از سوی سازمان منابع طبیعی کشور مبنی بر اتمام تثبیت و مستند سازی اراضی ملی کشور تا پایان سال‌جاری این اداره با در اولویت قرار دادن تثبیت و مستند سازی اراضی ملی با همکاری اداره کل ثبت اسناد استان تاکنون توانسته ایم در 3 شهرستان در مساحت 111 هزارو 395 هکتار از اراضی ملی را تثبیت و کار مستند سازی را به اتمام برسانیم.

وی افزود: با تلاش همکاران در تمامی شهرستانها این امر مهم با جدیت دنبال می‌شود که با تمام توان و تلاش و بکارگیری امکانات کار تثبیت و مستند سازی اراضی ملی در تمامی شهرستانهای استان را تا پایان سال‌جاری به اتمام خواهیم رساند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با قدردانی از پرسنل اداره کل و ادارات تابعه ثبتی حضور آنان در ساعات غیر اداری با هدف تسریع فرایند مستند سازی اراضی ملی استان ، کاداستر و مستند سازی تمام اراضی ملی این استان تا پایان امسال را از اولویت های اداره کل منابع طبیعی و املاک استان اردبیل برشمرد و از آن به عنوان یکی از مهم ترین اقدامات در راستای جلوگیری از زمین خواری نام برد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه