English

رئیس قوه قضاییه:

ورودی پرونده‌ها به دادگستری اصفهان زیاد است / ضرورت ارتقاء کیفیت رسیدگی به پرونده‌های مردم

رئیس قوه قضاییه بیان داشت: ورودی پرونده‌ها به دادگستری و دادسرای اصفهان زیاد است و باید برای این وضعیت تدبیری ویژه اتخاذ شود.

ورودی پرونده‌ها به دادگستری اصفهان زیاد است / ضرورت ارتقاء کیفیت رسیدگی به پرونده‌های مردم

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در سفر غیر رسمی و از پیش تعیین نشده به اصفهان در بازدید از دادگستری و دادسرای اصفهان با بیان اینکه ورودی پرونده‌ها به دادگستری و دادسرای اصفهان زیاد است، گفت: به هر میزان که در مسیر تجهیز نیروی انسانی در دادگستری اصفهان و دادسرا اقدام کنیم باز هم تکافوی ورودی پرونده‌ها نیست، لذا باید برای این وضعیت تدبیری ویژه اتخاذ شود.

وی با تاکید بر پیشبرد رسیدگی به پرونده‌های مردم، گلایه‌ آنها را از طولانی شدن رسیدگی به برخی پرونده‌ها، بحق دانست و برارتقاء کیفیت خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان تاکید کرد.

رئیس دستگاه قضائی با بیان اینکه وضعیت مراجع و مراکز استان اصفهان به لحاظ امکانات اداری و سخت‌افزاری و فیزیکی مناسب نیست، افزود: باید برای رفع مشکلات اداری و تجهیزاتی مراکز و مراجع قضائی استان اصفهان تصمیمات ویژه‌ای اتخاذ شود تا روند خدمت‌رسانی به مردم و مراجعه‌کنندگان در این مراکز و مراجع ارتقا یابد.

 این مقام مسئول قضایی ادامه داد: یکی از مسائلی که مراجعه‌کنندگان به دادگستری استان اصفهان مطرح کردند طولانی شدن رسیدگی به برخی پرونده‌ها بود که این گلایه مردم به حق است و باید در جهت رفع این مشکل با فوریت اقداماتی را انجام دهیم.

حجت‌الاسلام  محسنی اژه‌ای همچنین از مسئولان و متصدیان مربوط  در مراجع قضایی استان اصفهان، در خصوص فرآیند رسیدگی، موجودی و نوع پرونده‌ها، سوالاتی را مطرح کرد و توصیه‌هایی  برای ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان  داشت.

رئیس قوه قضاییه گفت: تلاش داریم تا پس از آسیب شناسی و احصای مسائل و مشکلات قضایی استان اصفهان با کمک  سایر دستگاه‌های متولی و دولت و مجلس،  برای  رفع این آسیب‌ها و مشکلات گام برداریم.

گفتنی است؛ رئیس دستگاه قضا در ادامه بازدید خود چهره به چهره و بدون واسطه با مردم و مراجعه‌کنندگان  گفتگو کرد  و پس از شنیدن  مسائل و مشکلات آنها، دستورات لازم را به صورت موردی برای پیشبرد رسیدگی به پرونده‌های مراجعه‌کنندگان صادر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه