English

پیش بینی برف و باران در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: بر اثر فعالیت این سامانه ناپایدار، روز شنبه هفته آینده دمای هوای استان بطور محسوس کاهش می‌یابد و میانگین دمای هوای روزانه در استان هشت تا ۱۰ درجه سلسیوس کاهش خواهد یافت.

پیش بینی برف و باران در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا مبشری نسب کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، سامانه ناپایدار از عصر جمعه وارد استان شده و باعث بارش برف و باران ، وزش باد شدید و کاهش محسوس دمای هوا در استان می‌شود.

مبشری در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: این بارش‌ها به صورت پراکنده و با حجم کم خواهند بود و از صبح امروز تا بعدازظهر جو استان به نسبت پایدار خواهد بود و طی این مدت پدیده خاصی پیش‌بینی نمی‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: دمای هوا در استان از امروز افزایش می‌یابد که تا بعدازظهر فردا ماندگار خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین بر اثر فعالیت این سامانه ناپایدار، روز شنبه هفته آینده دمای هوای استان بطور محسوس کاهش می‌یابد بطوری که میانگین دمای هوای روزانه در استان هشت تا ۱۰ درجه سلسیوس کاهش یافته و هوای سرد تا پنجشنبه هفته آینده در استان ماندگار می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: همچنین روز شنبه دمای هوای روزانه مشهد با کاهش ۱۰ درجه ای به ۶ درجه سلسیوس می‌رسد که تا پایان هفته آینده نیز ماندگار است.

مبشری عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین یک تا ۱۴ درجه سلسیوس در نوسان بود و بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۱۷ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای آن به حدود ۲ درجه سلسیوس می‌رسد.

وی یادآور شد: کوهسرخ با کمینه دمای هوای چهار درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۱ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

مبشری در خاتمه خاطرنشان کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت نیز در شهرستان‌ فریمان با سرعت ۴۳ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه