English

سردار میرحیدری:

نیروی هوایی، مایه مباهات و افتخار نیروهای مسلح است

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به شجاعت و رشادت های وصف ناپذیر خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی به ویژه سرلشکر شهید "عباس بابایی" در دوران دفاع مقدس، نیروی هوایی را مایه مباهات و افتخار برای نیروهای مسلح عنوان کرد.

نیروی هوایی، مایه مباهات و افتخار نیروهای مسلح است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری در دیدار با امیر علیرضا انگیزه فرمانده پایگاه هوایی سرلشکر شهید عباس بابایی اصفهان ضمن تبریک روز نیروی هوایی به وی و همکارانش بیان داشت: نیروی هوایی اولین یگانی بود که با حضرت امام راحل به عنوان ولی فقیه زمان خود بیعت کرد و می توان گفت که عزیزان نیروی هوایی  از بصیرت بالایی برخوردار بوده و راه را به درستی تشخیص دادند.

وی نیروی هوایی را یکی از ارکان اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و افزود: امروز یکی از عوامل ثبات و امنیت میهن اسلامی ما وجود نیروی هوایی مقتدر است که باعث شده تا دشمنان جرأت تجاوز به آسمان کشور عزیز ما را نداشته باشند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه با اشاره به شجاعت و رشادت های وصف ناپذیر خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه سرلشکر شهید "عباس بابایی" در دوران دفاع مقدس، نیروی هوایی را مایه مباهات و افتخار برای نیروهای مسلح کشور و موجب دلگرمی و آرامش خاطر برای مردم عنوان کرد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید عباس بابایی اصفهان هم در این دیدار ضمن تشکر از فرمانده انتظامی استان اصفهان شهادت سرهنگ دوم "علی اکبر رنجبر" به دست فردی شرور در استان فارس را تسلیت گفت و اظهار داشت: شهادت این مامور انتظامی موجی از غم و اندوه را در دل مردم ایران ایجاد کرد و نشان داد که امنیت و آرامشی که در کشور وجود دارد به راحتی به دست نیامده و چنین مامورانی هستند که سینه خود را سپر کردند تا مردم در امنیت باشند.

امیر "انگیزه" تاکید کرد: همه ما با هم عهد و پیمان بسته ایم که تا آخرین قطره خون پای این انقلاب و نظام باشیم و مردم عزیز هم مطمئن باشند که تا جان در بدن داریم از هیچ تلاش و کوششی در راه حفظ و حراست از ولایت و امنیت مردم دریغ نخواهیم کرد.

وی هم با بیان اینکه امروز یکی از بهترین روزهای زندگی من بود ضمن تشکر از سردار "میرحیدری" به خاطر برقراری این ارتباط گفت: شهید بابایی چندین سال از عمر پربرکت خود را در این پایگاه سپری کرده و مردم اصفهان همیشه از این شخصیت بزرگ به نیکی یاد می کنند و خدمات و محبت های او را از یاد نمی برند من هم از خداوند می خواهم که توفیق دهد تا در تدام  راه آن شهید گرانقدر موفق باشیم.

گفتنی است؛ از حواشی این دیدار ارتباط تصویری با خواهر سرلشکر شهید" عباس بابایی" بود که در این ارتباط حاجیه خانم بابایی ضمن خداقوت به همه نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران روز نیروی هوایی را به سلحشوران این نیرو تبریک گفت و سلامتی و توفیق روز افزون را از خداوند متعال برای آنان مسئلت کرد.

نیروی هوایی و فرمانده انتظامی اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه