English

زهرا همتی:

مددجویان بهزیستی از تخفیف یا معافیت قبوض آب برق و گاز بهره‌مند می‌شوند

مددجویان مستمری بگیر بهزیستی برای بهره مندی از تخفیف یا معافیت قبوض اب، برق و گاز به مراکز مثبت زندگی مراجعه کنند.

مددجویان بهزیستی از تخفیف یا معافیت قبوض آب برق و گاز بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج زهرا همتی، با اشاره به ابلاغ دستورالعمل تخفیف یا معافیت قبوض اب، برق و گاز ویژه جامعه هدف از سوی بهزیستی کشور به این اداره کل در هفته جاری گفت: مددجویان برای بهره مندی از این خدمت به مراکز مثبت زندگی مراجعه کنند.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان ایلام، در این مرحله مددجویان مستمری بگیر تحت پوشش سازمان که دارای پرونده الکترونیکی در سامانه ( + زندگی) می باشند، جامعه هدف این طرح خواهند بود.

این مسئول تاکید کرد: بر اساس این ابلاغیه، تخفیف یا معافیت در پرداخت قبوض برای مددجویان غیر مستمری بگیر در مراحل بعدی قابل انجام است و اطلاع رسانی در این زمینه پس از ابلاغ بهزیستی کشور انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: این اقدام برای بهبود معیشت مددجویان صورت می گیرد و معاونت راهبری و توسعه خدمات بهزیستی ( + زندگی ) عهده دار انجام این خدمت خداپسندانه به مددجویان سازمان در سطح کشور شده است.

مدیر کل بهزیستی ایلام با اشاره به فعالیت ۴۵ مرکز مثبت زندگی این اداره کل در استان گفت: مددجویان مستمری بگیر با مراجعه به این مراکز در سراسر استان برای بهره مندی از این خدمت اقدام کنند.

به گفته وی، به کلیه مراکز ( + زندگی ) در کلیه شهرستان ها اعلام شده که به صورت هماهنگ نسبت به جمع آوری اطلاعات مددجویان در بازه زمانی 10 روزه اقدام کنند.

همتی یاداورد شد: در این مرحله که تا ۲۸ بهمن ماه انجام‌می شود، اسامی مددجویان و مدارک مربوطه در مراکز مثبت زندگی ثبت و برای اعمال تخفیف یا معافیت در اختیار سازمان بهزیستی کشور قرار خواهد گرفت.

بیش از ۴۲ هزار نفر در استان ایلام از خدمات بهزیستی برخوردارند که از این تعداد ۲۳ هزار نفر مستمری بگیر هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    سلام
    مددجویان بهزیستی با مستمری ناچیز ۳۵۰ هزار تومنی هزار درجه زیر خط فقر هستند
    دولت به وعده هاش در جهت رایگان کردن‌ اب و‌برق و گاز عمل کند صرفا در حد شعار نباشد

  • صادقی

    سلام
    میزان مستمری مددجویان بهزیستی ماهی ۳۵۰ هزار تومن در سال ۱۴۰۰ هست. ایا با این مبلغ میشه قبض اب و برق و گاز را پرداخت کرد ؟ التماس تفکر

  • اسماعیلی

    سلام
    همش دولت وعده میده به قشر فقیر و مظلوم مددجویان بهزیستی
    دو صد گفته چون نیم کردار نیست چه فایده ؟

  • سلام
    رایگان کردن اب و برق و گاز برای مددجویان بهزیستی که هم معلولیت دارند هم فقر مالی کافی نیست
    مستمری مددجویان بهزیستی هم باید متناسب با تورم موجود افرایشی شود اگر شعار دولت رسیدگی به طبقه اسیب پذیر جامعه هست ‌

  • سلام
    مسولین بهزیستی همش در رسانه ها از افزایش مستمری مددجویان بهزیستی می حرفند
    ولی مردم نمیدونند که افزایش ۲۰ درصدی چندرغاز مستمری ۳۵۰ هزار تومنی مددجویان بهزیستی مثلا چقدر میشه ؟ نهایت ۴۵۰ هزار تومن اون هم در تورم و کرونا دذ سال ۱۴۰۰ که این مبلغ ناچیز قدرت خریدی نداره به اون صورت .

  • سلام
    چندرغاز مستمری ۳۵۰ هزار تومنی مددجویان بهزیستی واقعا فاجعه هست ...یه معلول چطور با این مبلغ زندگی کنه ؟ وجدان بیدار میخاد درک کردنش

  • ناشناس

    سلام
    مستمری مددجویان بهزیستی و امداد باید یک سوم قانون کار باشه ...ولی تا حالا این قانون اجرایی نشده
    و الان فقط ماهی ۳۵۰ هزار تومنه مستمری مددجویان بهزیستی
    چرا اجرایی نشده‌؟ چون جیب مسولین گشاده‌

  • اصالتی

    سلام
    باید یک نفر خودش معلولیت داشته باشه تا از وضع فقر و فلاکت زندگی یک معلول با مستمری ناچیز خبر داشته باشه وقتی فقر با معلولیت قاطی بشه چه بلایی سر زندگی یک انسان میاد ..معلولین بهزیستی واقعا در سختی زندگی میکنند

  • سلام ..
    مستمری مددجویان بهزیستی را افزایش دهید در شان زندگی یک انسان ..نه ماهی چندرغاز ۳۵۰ هزار تومن اون هم در خط فقر چند میلیونی

  • سلام
    اگه شماره اشتراک و امار مددجویان بهزیستی از طریق مراکز مثبت زندگی به ادارات برق و اب و گاز ارسال شده پس چرا هنوز قبض اب و‌برق و گاز به گوشی مددجویان پیامک میشه ؟ !
    پس چه وقت اجرایی میشه ؟!

  • ناشناس

    سلام
    من یه معلول حرکتی و بیمار دیالیز هستم بارها به علت ناتوانی در پرداخت قبض گاز ..گاز خانه ام را قطع کردند و در زمستان در سرما ماندم ..ایا عدالت این هست ؟
    پس چه وقت دولت به درد دل معلولین بهزیستی می رسد؟

  • علیزاده

    سلام ..
    ایامسولین از وضعیت سخت زندگی معلولان و مددجویان بهزیستی در این گرانی و کرونا خبر دارند؟ هزینه درمان و مخارج زندگی اونقدر فشار میاره که بارها به فکر خودکشی افتادم

  • سروری

    سلام‌
    قبض مددجویان بهزیستی در صورتی رایگان میشه که روزی فقط یک لیوان‌اب و یه شمعک بخاری و‌ یه لامپ کم مصرف اون هم‌ باید شب زود بخوابند که همون یدونه لامپ زیاد روشن نباشه ....یه دفعه بگید رایگان نمی کنید دیگه این شرط و شروط مسخره چیه میذارید ؟!

  • روشن دل

    با سلام
    خداوکیلی اینکه بین کسانیکه مستمری بگیر هستند و کسانیکه مستمری نمی گیرند از بهزیستی تو این قضایا فرق قائل میشن کار جالبی نیست ...
    ما که مستمری نمیگیریم واسه این قضیه قبوض هم که معرفی نامه بهمون نمیدن میگن فقط مستمری بگیران رو معرفی میکنن و...
    دقیقا الان این چه نوع حمایتی هست که انجام میشه والله تو این گرونیا دلمون به این خوش بود که بعد از چهل و سه سال قولی که بنیانگذار جمهوری اسلامی داده بود به حقیقت میپیونده که اونم ظاهرآ خیال خام ما بودش ما باید با بدبختی و هزار مصیبت پولش رو پرداخت کنیم اونوقت نیروگاه رایگان برق رو عراقی ها استفاده کنند حق الناس چجوری میشه خدا ازشون نگذره ...😏😔

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه