English

کرونا زمان برگزاری دو جشنواره هنری آذربایجان‌شرقی را به تعویق انداخت

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: برگزاری جشنواره استانی موسیقی فجر و تجلیل از هنرمندان پیشکسوت موسیقی و هنرهای تجسمی به اردیبهشت ماه سال آینده موکول شد.

کرونا زمان برگزاری دو جشنواره هنری آذربایجان‌شرقی را به تعویق انداخت

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، علی محرمی اظهار داشت: برگزاری جشنواره استانی موسیقی فجر و آیین تجلیل از هنرمندان پیشکسوت موسیقی و هنرمندان پیشکسوت هنرهای تجسمی استان به اردیبهشت ماه سال آینده موکول شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: این تصمیم با توجه به روند افزایشی بیماری کرونا در کشور و در اولویت بودن سلامت هنرمندان و اصحاب فرهنگ و همچنین لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اتخاذ شده است.

وی افزود: بر این اساس برگزاری جشنواره استانی موسیقی فجر و آیین تجلیل از هنرمندان پیشکسوت موسیقی و همچنین تجلیل از هنرمندان پیشکسوت هنرهای تجسمی به دهه سوم اردیبهشت ماه سال آینده موکول شد.

محرمی تصریح کرد: امسال برنامه‌های متنوعی در حوزه فرهنگ و هنر برای ایام‌الله دهه فجر در نظر گرفته شده و ساز و کار برگزاری این دو جشنواره نیز فراهم شده بود اما با توجه به نگرانی عمومی در رابطه با شیوع و گسترش بیماری کرونا، آیین‌های یاد شده در سال آینده برگزار خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه