English

مجید کلهری:

توسعه ورزش همگانی در مسیر پویایی نشاط اجتماعی است

عضو کمیسیون ورزش جوانان کشور گفت: ورزش همگانی می تواند با نگاهی همه جانبه زمینه پویایی و رشد نشاط اجتماعی جامعه را فراهم کند.

توسعه ورزش همگانی در مسیر پویایی نشاط اجتماعی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، مجید کلهری صبح امروز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: اگر بپذیریم که بخش قابل توجهی از آسیب های اجتماعی به دلیل بیماری های روحی و روانی و معضلات اجتماعی که افراد با آنها درگیر هستندایجاد می شود، می توان گفت با ورزش کردن می توانیم راه کوتاه و موثری را برای مقابله با این بحران در پیش بگیریم.

وی تاکید کرد: باید ورزش به عنوان بخشی از سبد خانوار تعریف شود تا ورزش عضو لاینفکی از خانواده‌های ایرانی باشد این در حالی است که شیوع ویروس کرونا باعث شد در زمینه‌های روحی و جسمی متحمل خسارت‌های مختلفی شویم.

کلهری در خصوص اجتماعی کردن ورزش نیز تاکید کرد: یکی از رویکرد‌های ورزش و حمایت از ورزشکاران، اجتماعی کردن ورزش‌ها است از این رو ما نتوانستیم ورزش را اجتماعی کنیم، زیرا اگر ورزش اجتماعی شود باعث ایجاد نشاط اجتماعی خواهد شد البته لازم به ذکر است که دولت در ایجاد نشاط اجتماعی ناتوان است.

عضو کمیسیون ورزش مجمع جوانان گفت: دستگاه‌های مختلف باید نقش خود را در ایجاد نشاط اجتماعی بیش از گذشته نشان دهند تا شاهد نشاط اجتماعی در میان ورزشکاران و خانواده آنان باشیم.

وی بیان کرد: همه صنایع در دنیا مسئولیت اجتماعی در حوزه ورزش را متقبل شده‌اند یا به عنوان نمونه موجی از سلامت اجتماعی را شهرداری‌ها در دنیا به ارمغان آورده‌اند، لذا ما هم نیازمند نگاه جدید به توسعه ورزش در ایران هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه