English

مجید تجملیان؛

پیشنهاد عضو شورای شهر یزد برای تاسیس مرکز ارزیابی و پایش تحقق وعده های مدیران شهری

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: امروزه یکی از بزرگترین آفت های کشور وعده هایی است که عملی نمی شود و اعضای شورای شهر نیز به عنوان نماینده مردم و مقام مسئول باید به گفته های خود توجه داشته و وعده ای ندهند که قابل پی گیری نبوده و سبب ناامیدی و بی تفاوتی مردم شود.

پیشنهاد عضو شورای شهر یزد برای تاسیس مرکز ارزیابی و پایش تحقق وعده های مدیران شهری

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مجید تجملیان عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: لازم است مرکزی برای ارزیابی و پایش وعده های تحقق یافته مدیران در حوزه های مختلف شهرداری ایجاد شود.

مجید تجملیان، گفت: همه انسانها در پیشگاه خداوند متعال در برابر چهار چیز مسئولیت دارند، اول اقداماتی که انجام داده اند، دوم اقداماتی که می توانستند انجام دهند و ندادند که با عنوان ترک فعل از آن یاد می شود و باید گفت میزان خسارت‌هایی که به کشور به دلیل ترک فعل مدیران و مسئولان وارد شده به مراتب بالاتر از خسارت‌های ناشی از انجام اقدامات نادرست بوده است.

او گفت: همچنین انسانها در برابر حرفهایی که میزنند و قول ها و وعده هایی که میدهند نیز مسئول هستند و بر همین اساس در آیه دو سوره الصف آمده است: یاأَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ ﴿۲﴾اى کسانى که ایمان آورده‌ اید چرا چیزى مى‌ گویید که انجام نمى‌ دهید (۲) کَبُرَ مَقْتًا عِنْدَ اللَّهِ أَنْ تَقُولُوا مَا لَا تَفْعَلُونَ ﴿۳﴾نزد خدا سخت ناپسند است که چیزى را بگویید و انجام ندهید.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر یزد، امروزه یکی از بزرگترین آفت های کشور وعده هایی است که عملی نمی شود و اعضای شورای شهر نیز به عنوان نماینده مردم و مقام مسئول باید به گفته های خود توجه داشته و وعده ای ندهند که قابل پی گیری نبوده و سبب ناامیدی و بی تفاوتی مردم شود.

تجملیان گفت: مسئولیت چهارم مردم نیز در برابر حرفهایی است که باید می زدند و نزدند.

او گفت: به همین منظور من پیشنهادی مبنی بر تاسیس مرکزی با عنوان ارزیابی و پایش تحقق وعده های مسئولان و مدیران شهری در شهرداری را دارم که این مرکز دارای وبگاه اختصاصی بوده و وعده‌های مسئولان را با نام خود آنها و تاریخ مربوطه و سند و مدرک لازم ثبت نموده و تحقق یا عدم تحقق وعده ها را نیز رصد نماید.

تجملیان گفت: چنین مرکزی می تواند به خوبی گزارش وعده های تحقق یافته یا نیافته مدیران را به شهروندان اطلاع رسانی کرده و ده مسئولی که بیشترین خوش قولی و بیشترین بدقولی را داشته اند نیز به مردم معرفی نماید و به این ترتیب مسئولان علاوه بر پیشگاه خداوند در برابر مردم نیز مسئول خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه