English

مجید تجملیان اعلام کرد:

ایجاد شهرک ضایعات و پسماند خشک اولویت برنامه های سازمان پسماند در سال آینده

عضو شورای اسلامی شهر یزد اعلام کرد: راهبردهای مهم سه سازمان فاوا، حمل و نقل و پسماند شهرداری یزد در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تشریح شد.

ایجاد شهرک ضایعات و پسماند خشک اولویت برنامه های سازمان پسماند در سال آینده

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مجید تجملیان نماینده شورای اسلامی شهر یزد در سه سازمان فاوا، سازمان حمل و نقل و سازمان پسماند راهبردهای مهم سه سازمان را در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱  تشریح کرد.

به نقل از  روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، تجملیان نماینده شورای اسلامی شهر یزد در سازمان فاوا شهرداری یزد گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰، در حوزه شهر هوشمند و بهبود روش ۱۹ فعالیت خرد و کلان پیش بینی شده که برخی از مدت ۵ ماه پیش آغاز و برخی تا پایان سال آغاز خواهد شد و در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۹ فعالیت خرد و کلان دیگر در این حوزه آغاز می شود.

او با اشاره به اینکه زمان اتمام هریک از فعالیت ها را نمی توان بطور دقیق تخمین زد گفت: همچنین در حوزه پسماند سه فعالیت خرد و کلان آغاز و در سال ۱۴۰۱ نیز ۴ فعالیت خرد و کلان دیگر نیز آغاز می شود.

تجملیان نماینده شورای اسلامی شهر یزد در سازمان حمل و نقل با اشاره به تفکیک فعالیت هایی که در حوزه حمل و نقل نیز به این ترتیب صورت گرفته گفت: منظور از فعالیت خرد به معنای کم اهمیت بودن چنین فعالیت هایی نبوده، بلکه تفکیک فعالیت های خرد و کلان بر اساس حجم آنها و مدت زمان لازم برای انجام هر یک از آنها صورت گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: به عنوان مثال در حوزه بهبود روش ها، اسامی معابر عمومی شهر به طور کامل ممیزی خواهد شد و این فعالیت در زمره فعالیت خرد است که به هیچ عنوان کم اهمیت نیست، زیرا در حال حاضر اطلاع دقیقی از بسیاری از معابر سطح شهر در دسترس نیست.

وی گفت: همچنین در حوزه شهر هوشمند مقوله عوارض و پروژه های کلان شهر ممکن است حدود یک سال و نیم به طول بینجامد تا شیوه تدوین و تصویب عوارض شهری بر اساس فرمول ها و پارامترهای مشخص تغییر یابد.

تجملیان گفت: همچنین در حوزه پسماند ایجاد شهرک ضایعات و پسماند خشک و انتقال اصناف دارنده پسماند خشک به این شهرک برای حفظ محیط‌زیست و رعایت بهداشت عمومی جزو فعالیت کلان و اجرای طرح بازیافت نخاله های ساختمانی که میزان آنها سالانه به چندین هزار تن می رسد جزو فعالیت های خرد اما مهم محسوب می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر