English

افتتاح و بهره برداری از ۳۴ مدرسه در استان خراسان در دهه فجر

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس خراسان رضوی بیان کرد: این مدارس در مجموع دارای ۱۳۳ کلاس درس و زیربنایی بیش از ۱۶ هزار و ۸۰۰ مترمربع است.

افتتاح و بهره برداری از ۳۴ مدرسه در استان خراسان در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابوالقاسم بابایی سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ۳۴ مدرسه در استان خراسان رضوی همزمان با دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

بابایی در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: برای ساخت این مدارس بیش از ۶۲۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که ۵۰ درصد آن از محل اعتبارات دولتی و بقیه با مشارکت دولت و خیرین بوده است.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: این مدارس در مجموع دارای ۱۳۳ کلاس درس و زیربنایی بیش از ۱۶ هزار و ۸۰۰ مترمربع است.

وی ادامه داد: استاندارد سرانه فضای آموزشی هشت متر مربع است در حالی که هم اکنون سرانه آموزشی در این استان برای هر دانش آموز ۳.۴ دهم متر مربع است که البته در منطقه آموزشی تبادکان این رقم ۱.۲ متر مربع و در برخی مناطق کمتر نیز هست.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین در سال جاری سامانه گرمایشی هزار و ۳۷۰ کلاس درس در حال استانداردسازی است که از این تعداد ۵۰۰ کلاس تا اواسط ماه آینده و ۸۷۰ کلاس درس نیز تا پایان امسال آماده خواهد شد.

بابایی در خاتمه خاطرنشان کرد: خراسان رضوی هم‌اینک بیشترین میزان استانداردسازی را برای سامانه‌های گرمایشی مدارس در مقایسه با دیگر استانهای کشور دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه