English

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان

کشف داروهای قاچاق توسط اطلاعات سپاه تویسرکان

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: ۲ محموله داروهای قاچاق و غیرمجاز توسط اطلاعات سپاه تویسرکان با همکاری بازرسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کشف و تحویل مرجع قضایی شد

 کشف داروهای قاچاق  توسط اطلاعات سپاه تویسرکان

به گزارش خبرگزاری موج همدان و به نقل از روابط عمومی سپاه همدان، سرهنگ پاسدار علی‌اکبر کریم‌پور  معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: ۲ محموله داروهای قاچاق و غیرمجاز توسط اطلاعات سپاه تویسرکان با همکاری بازرسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کشف و تحویل مرجع قضایی شد که این محموله شامل ۳۵ عنوان دارو به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال است.

وی عنوان کرد: با تلاش و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) سپاه تویسرکان در ۲ عملیات جداگانه محموله‌های قاچاق کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: ۲ محموله داروهای قاچاق و غیرمجاز توسط اطلاعات سپاه تویسرکان با همکاری بازرسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کشف و تحویل مرجع قضایی شد که این محموله شامل ۳۵ عنوان دارو به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال است.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: همچنین در عملیات دیگری پاسداران گمنام امام زمان(عج) سپاه تویسرکان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت این شهرستان سه محموله آرد دولتی توزیع شده خارج از شبکه را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ پاسدار کریم پور با بیان اینکه این محموله شامل ۲۵۴ کیسه آرد دولتی به ارزش ۴۵۷ میلیون ریال است گفت: پس از کشف این محموله پرونده‌ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی تاکید کرد: مبارزه با اخلالگران اقتصادی و تامین امنیت مردم در دستور کار جدی اطلاعات سپاه قرار دارد و در این راستا سپاه استان همدان از تمام ظرفیت‌های خود برای ناامن کردن محیط برای قاچاقچیان استفاده می‌کند تا علاوه بر ایجاد امنیت، رونق تولید داخلی نیز محقق شود.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از کشف پنج محموله قاچاق شامل ۲ محموله دارو قاچاق و غیرمجاز و سه محموله آرد دولتی خارج از شبکه توزیع، از سوی پاسداران گمنام امام زمان(عج) در تویسرکان خبر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه