English

مهرداد حسن زاده هشدار داد:

وزش باد نسبتا شدید غالب مناطق دریایی به ویژه بنادر غربی استان را در بر خواهد گرفت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از وزش باد نسبتا شدید غالب مناطق دریایی به ویژه بنادر غربی استان در هفته آینده خبرداد.

وزش باد نسبتا شدید غالب مناطق دریایی به ویژه بنادر غربی استان را در بر خواهد گرفت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان ضمن هشدار در خصوص وزش باد نسبتا شدید و مواج شدن دریا در اوایل هفته آینده، اظهار کرد: از عصر روز شنبه ۱۶ بهمن تا شامگاه سه‌شنبه ۱۹ بهمن وزش باد نسبتا شدید با سرعت نزدیک به ۵۰کیلومتر بر ساعت و افزایش موج تا ارتفاع ۲متر در مناطق فراساحل بنادر غربی استان به وقوع خواهد پیوست.

وی اختلال در تردد شناورها، احتمال غرق شدن شناورهای سبک، آسیب به قفس های پرورش ماهی و تورهای صیادی را از جمله مخاطرات این سامانه اعلام کرد و افزود: خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان به ویژه جزایر کیش، لاوان، سیری، ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک، غرب و جنوب جزیره قشم، هرمز، هنگام، لارک، جاسک و سیریک بیشترین اثرپذیری را از سامانه فوق خواهند داشت.

مدیرکل مدیریت‌بحران استانداری هرمزگان با توجه به صدور هشدار نارنجی دریایی تاکید کرد: فرمانداران، اعضای ستاد مدیریت بحران و دستگاه های مرتبط، باید تدابیر و تمهیدات لازم را به منظور تردد ایمن شناورهای مسافربری به ویژه در بنادر غربی و مرکزی استان و همچنین تردد ایمن کشتی های تجاری به سمت کشورهای حاشیه خلیج فارس، بنادر بوشهر و خوزستان پیش بینی کنند.

حسن زاده همچنین گفت: طی مدت فعالیت این سامانه، باید به شدت از انجام فعالیت های تفریحی و شنا به ویژه در محدوده بنادر غربی استان و جنوب جزایر قشم و هرمز پرهیز شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه