English

مبارزه با فساد به عنوان اولویت جدی پیگیری می شود

استاندار هرمزگان گفت: به دلیل همسو بودن اهداف دولت و قوه قضائیه، مبارزه با فساد به عنوان یک اولویت جدی مورد پیگیری قرار بگیرد.

مبارزه با فساد به عنوان اولویت جدی پیگیری می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی در آئین معارفه دادستان جدید بندرعباس ضمن تبریک دهه مبارک فجر و تسلیت ارتحال مرجع عالیقدر ایت الله صافی گلپایگانی، با اشاره به همکاری تنگاتنگ و نزدیک دو قوه مجریه و قضائیه در سطوح عالی مدیریتی، به دلیل اشراف رئیس دولت سیزدهم بر سازوکارهای حاکم بر قوه قضائیه، اظهار کرد: تسریع در بازگرداندن حقوق مردم و بیت المال از رویکردهای مهم مجموعه دولت در استان هرمزگان است.

وی افزود: به دلیل روحیه فسادستیز رئیس کل دادگستری هرمزگان، امکان پیشگیری و تسهیل در بازگردانی اموال و حقوق بیت المال بیش از گذشته فراهم شده است.

استاندار هرمزگان، حذف کاغذ و الکترونیکی شدن سیستم های نظارتی را گام نخست برای حرکت به سوی شفافیت و مبارزه با فساد دانست و گفت: خوشبختانه این مهم در سیستم قضایی و دستگاه های مرتبط با دولت در حال انجام است.

استاندار  هرمزگان همچنین اظهار امیدواری کرد: به دلیل همسو بودن اهداف دولت و قوه قضائیه، مبارزه با فساد به عنوان یک اولویت جدی مورد پیگیری قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه