English

بیش از ۳۵۰ پروژه مخابراتی در کردستان افتتاح می شود

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: به مناسبت دهه فجر در قالب هفت طرح کلی، 380 پروژه مخابراتی با یک هزار و 240 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بیش از 350 پروژه مخابراتی در کردستان افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت صبح امروز چهارشنبه با اعلام این مطلب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: برخی از این پروژه‌ها در حوزه توسعه سوییچ تلفن ثابت بوده که میزان سرمایه گذاری انجام شده در این بخش 39 میلیارد ریال است.

وی میزان هزینه صورت گرفته برای افتتاح پروژه‌های مربوط به حذف کابل های اقماری در مناطق روستایی را 87 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های قابل افتتاح در زمینه افزایش پهنای باند هم 57 میلیارد ریال است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: برای افتتاح طرح های مربوط به فیبرنوری 44 میلیارد ریال و احداث و بهره‌برداری از سایت های جدید تلفن همراه در دهه فجر امسال هم 444 میلیارد ریال هزینه شده است.

حکمت با اشاره به سرمایه گذاری 250 میلیارد ریالی برای بهره برداری از طرح های انتقال شبکه های مخابراتی با 319 میلیارد ریال در دیگر بخش‌ها، اضافه کرد: در مجموع طی یکسال اخیر بیش از 2 هزار و 70 میلیارد ریال در حوزه های مختلف مخابرات سرمایه گذاری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه