English

تحقق ۱۱۲ درصدی برنامه های مخابرات در حوزه تلفن ثابت

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اقدامات و برنامه های این مجموعه در حوزه تلفن ثابت, گفت: درصد تحقق برنامه عملکردی منطقه در حوزه تلفن ثابت از ابتدای سال جاری تا کنون 112 درصد است.

تحقق 112 درصدی برنامه های مخابرات در حوزه تلفن ثابت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان, آزاد حکمت پیش از ظهر امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: از آنجاییکه توسعه ی ظرفیت های تلفن ثابت به منظور ارائه خدمات و پاسخگویی سریع به تقاضای مشتریان در اولویت برنامه های منطقه قرار گرفته است نسبت به ایجاد پورت های جدید و دایری آنها اقدامات چمشگیری داشته ایم.

وی اظهار کرد: دایری بیش از 7 هفت هزار و 770 پورت تلفن ثابت و sip phone از ابتدای سال جاری تا کنون موید این مهم است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: با تلاش همکاران و همراهی مشتریان در واگذاری پورت های جدید تلفن ثابت شاهد تحقق 112 درصدی برنامه های حوزه تلفن ثابت در سال جاری هستیم.

حکمت همچنین به میزان سرمایه گذاری های انجام شده برای توسعه و تقویت زیرساخت های تلفن ثابت توسط مخابرات منطقه اشاره داشت و ادامه داد: تخصیص اعتبارات و هزینه منطقی آنها در ارتقای سطح کیفی این محصول مخابراتی نقش بسزایی داشته و همواره رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته است.

وی وفاداری مشتریان به سرویس های تلفن ثابت را یادآور شد و بیان کرد: از ابتدای ارائه این محصول مخابراتی تا کنون شاهد افزایش تعداد مشتریان و تقاضای پورت های جدید هستیم که این مهم بیانگر پایداری ارتباط ،مقرون به صرفه بودن و هزینه های پایین این محصول است. 

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه با اعلام اینکه تلفن ثابت بستر اصلی سرویس های, voice adsl و sip phone است, یادآور شد: ارائه خدمات و سرویس های مذکور، به عنوان نیاز اساسی و ارتباطی مشتریان ضروری است.

حکمت گفت: در حال حاضر 594 هزار و 60 پورت تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که بیش از 514 هزار و 643 مورد آن واگذار شده است.

وی اظهار کرد: هم اکنون تعدا یک هزار و 502 روستا و اماکن دارای تلفن خانگی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه