English

به مناسبت ایام الله دهه فجر انجام شد؛

افتتاح ۵ پروژه شیلاتی در هرمزگان با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد تومان

مدیر کل شیلات هرمزگان از افتتاح و بهره برداری 5 پروژه شیلاتی به مناسبت دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر 72 میلیارد تومان خبر داد.

افتتاح 5 پروژه شیلاتی در هرمزگان با اعتباری بالغ بر 72 میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالرسول دریایی مدیرکل شیلات هرمزگان برگزاری یادواره ها و برنامه های دهه مبارک فجر را باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی دانست و گفت: این ایام برای ملت ایران همواره پر خیر و برکت بوده و تقدیم این 5 پروژه شیلاتی نشان از اهمیت این مهم دارد.
دریایی تصریح کرد: از این میزان دو پروژه در شهرستان سیریک، یک پروژه در شهرستان جاسک، یک پروژه در شهرستان بندرعباس و یک پروژه شیلاتی دیگر نیز در شهرستان قشم به بهره برداری می رسد که در مجموع برای 369 نفر در سطح استان اشتغال ایجاد می کند.
وی افتتاح مرکز تکثیر میگو واقع در شهرستان سیرک با 15 نفر اشتغال زایی و با 20 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده،افتتاح مرکز تکثیر میگو در شهرستان جاسک با 15 نفر اشتغال زایی و 10 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده، افتتاح پروژه پرورش ماهی در قفس با 8 نفر اشتغال زایی و با 10 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده در شهرستان سیریک، افتتاح پروژه مرکز تکثیر و پرورش ماهیان زینتی با 4 نفر اشتغال زایی و 600 میلیون تومان هزینه انجام شده و افتتاح فاز اول بندرصیادی رمچاه با 32 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده را مشروح پروژه های افتتاحی شیلات هرمزگان در دهه فجر سال 1400 خواند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه