English

لاتاردوهای کرمانشاه خوش درخشیدند؛

کاپ قهرمانی در خانه ماند

اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور گروه لاتاردو باعنوان گرامیداشت شهدای سربازان گمنام امام زمان (عج) در مورخه 7و8بهمن ماه با حضور 300فایتر از 15 استان در شهر کرمانشاه برگزار گردید.

کاپ قهرمانی در خانه ماند

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان ، جوانان و بزرگسال برگزار شد . در مجموع نتایج و توزیع مدالها بترتیب استان های کرمانشاه ، لرستان و قزوین مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

با برگزاری اولین دوره رقابت های قهرمانی کشور سبک جهانی لاتاردو به میزبانی کرمانشاه میتوان آینده درخشانی را برای این رشته در نظر داشت و کرمانشاه در این رشته نیز مانند سایر رشته های رزمی در ایران و حتی در جهان و المپیک میتواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

 کانچو پیمان عزیزی آرام ریاست سبک جهانی لاتاردو در ایران اظهار داشت: اولین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور لاتاردو به میزبانی کرمانشاه پایتخت لاتاردو ایران ، در محل خانه بوکس مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها برای اولین بار است که در سطح کشوری برگزار می شود افزود: استقبال گسترده ای را شاهد بودیم، ۱۵ استان کشور در مجموع ۳۰۰ فایتر در رده های سنی نونهالان،نوجوانان،جوانان و بزرگسالان ، با عنوان زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گمنام صاحب الزمان، به رقابت با یکدیگر پرداختند.

البته باید این نکته را یاد آور شد کرمانشاه پایتخت لاتاردو ایران است و امیدواریم کاپ قهرمانی همیشه در خانه بماند.

لاتاردو کرمانشاه

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه