English

هشدار زرد هواشناسی برای خراسان رضوی

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به سامانه ناپایدار جوی و بارش باران و برف در سطح استان هشدار زرد را صادر کرد.

هشدار زرد هواشناسی برای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، بر طبق اطلاعیه روز دوشنبه مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی که در سطح هشدار زرد صادر شده است از روز سه شنبه ۱۲ بهمن ماه، خراسان رضوی تحت تاثیر سامانه ناپایدار جوی قرار خواهد گرفت.

بنابر این پیش بینی در دو روز آینده شاهد  افزایش شدت وزش باد و به تدریج افزایش ابرناکی و در ساعات بعدازظهر وقوع بارش باران و برف در نیمه شمالی و نواحی سردسیر، همچنین وقوع بارش های رگباری در نیمه جنوبی و در برخی از نواحی مرکزی استان خواهیم بود.

از بعدازظهر سه شنبه و طی روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه، شاهد افزایش سرعت ورزش باد شدید در برخی نواحی شرقی توام با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا، بارش باران و برف در نیمه شمالی و سایر نواحی سردسیر و کوهستانی استان همراه با کولاک و اختلال در سیستم حمل و نقل در سطح استان خواهیم بود.

در ادامه پیش بینی هواشناسی و اوضاع جوی خراسان رضوی آمده است: که شهرستان‌های قوچان، کلات، درگز، مشهد و ارتفاعات استان  از مناطقی هستند که تحت تاثیر این سامانه قرار می‌گیرند.

شایان ذکر است که هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه نسبت به تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت های احتمالی ناشی از وزش باد، خودداری از عملیات کوهنوردی و صعود به ارتفاعات و تاکید بر به همراه داشتن تجهیزات زمستانی در ترددهای جاده ای خراسان رضوی تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه