English

محمدجواد ایزدیان:

اجرای طرح جامع کاداستر در بیش از ۲۵۰۰ هکتار از اراضی جغتای

مدیر جهاد کشاورزی جغتای بیان کرد: طرح جانمایی و تثبیت موقعیت اراضی کشاورزی نیز در راستای تهیه نقشه کاداستر برای سنددار کردن زمین‌های کشاورزی است.

اجرای طرح جامع کاداستر در بیش از ۲۵۰۰ هکتار از اراضی جغتای

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدجواد ایزدیان مدیر جهاد کشاورزی جغتای در خبری اعلام کرد: طرح جامع کاداستر و تهیه‌ی بانک اطلاعات مکانی زمین‌های کشاورزی، طرحی برای  اهداف دولت برای حفظ و توسعه‌ زمین‌های کشاورزی، مدیریت بهینه‌ی منابع آب و خاک کشور، تثبیت کاربری‌های زمین، حفظ حقوق متقابل مردم و دولت، تعیین تکلیف و ساماندهی اراضی و رفع تداخلات و اختلافات است.

ایزدیان در ادامه این خبر اضافه کرد: طرح جانمایی و تثبیت موقعیت اراضی کشاورزی نیز در راستای تهیه نقشه کاداستر برای سنددار کردن زمین‌های کشاورزی است که از یک ماه گذشته تا کنون فرآیند تثبیت نقشه اراضی ۱۷ حلقه چاه عمیق این شهرستان با مساحت بالغ بر ۲ هزار و پانصد هکتار به پایان رسیده و این طرح با سرعت ادامه دارد.

مدیر جهاد کشاورزی جغتای همچنین متذکر شد و گفت: این طرح در ۵۵ چاه عمیق این شهرستان که نیازمند رفع تداخلات هستند، در حال انجام است.

ایزدیان در خاتمه اظهار کرد: در پایان این طرح، با تهیه نقشه‌های لازم برای زمین‌های کشاورزی و باغی، مقدمات سنددار کردن اراضی کشاورزی به نام تولیدکنندگان و کشاورزان فراهم می‌شود که لازمه آن همکاری این افراد با تیم‌های جمع‌آوری اطلاعات و کارشناسان مربوطه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه