English

مجید جعفری‌نژاد:

تشدید پروتکل‌های نظارتی برای کنترل شیوع بیماری کرونا

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: بر اساس تجربیات گذشته، تشدید پروتکل‌های نظارتی یکی از این موارد تأکیدی در شهرهای با وضعیت زرد و نارنجی است.

تشدید پروتکل‌های نظارتی برای کنترل شیوع بیماری کرونا

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مجید جعفری‌نژاد معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: به منظور کنترل بیماری در شرایط زرد و نارنجی، پروتکل‌ها و سیاست‌های ابلاغی از ستاد ملی کرونا ابلاغ می‌شود اما مهم‌ترین اولویت در این سیاست‌ها، تشدید پروتکل‌های نظارتی برای کنترل شیوع بیماری در بین مردم است.

جعفری نژاد در ادامه اضافه کرد: بر اساس تجربیات گذشته، تشدید پروتکل‌های نظارتی یکی از این موارد تأکیدی در شهرهای با وضعیت زرد و نارنجی است و افزایش تیم‌های تشخیص و درمان در مراکز منتخب نیز به منظور سرعت بخشیدن به روند تشخیص و درمان بیماران از دیگر موضوعاتی است که در این شهرستان‌ها اجرایی می‌شود.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین اظهار کرد: افزایش ساعات ویزیت بیماران در مراکز منتخب نیز در شرایط خطر اجرایی می‌شود که هر چه تعداد بیماران و مراجعات مردمی افزایش یابد به همان نسبت نیز سایر کاری مراکز منتخب افزایش خواهد شد.

جعفری‌نژاد در خاتمه خاطرنشان کرد: تأکید بر لزوم تعامل بیشتر مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داریم و افزایش استفاده از ماسک و اقدامات فوریتی برای تقویت واکسیناسیون نیز از دیگر موضوعاتی است که در حوزه مدیریت بیماری در شرایط زرد و نارنجی مد نظر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه