English

همزمان با ایام مبارک دهه فجر انجام شد؛

برگزاری جشنواره نماز ویژه مددجویان ۶ تا ۲۰ سال

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان اظهار داشت: سومین جشنواره نماز، اقتدار علوی و انقلاب اسلامی، همزمان در ایام دهه فجر ویژه مددجویان ۶ تا ۲۰ سال برگزار می شود.

برگزاری جشنواره نماز ویژه مددجویان ۶ تا ۲۰ سال

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آرش محمدحسینیان با اشاره به اینکه این معاونت همزمان با فرارسیدن دهه بصیرت و مقاومت، اقدام به برگزاری سومین جشنواره نماز کرد، گفت: این جشنواره با هدف اشاعه فرهنگ دینی و علوی، ترویج اقامه نماز، تبیین ارزش های والای شخصیتی سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی در ایام نکوداشت دهه مبارک فجر برگزار می شود.

وی با اعلام رشته های جشنواره، ادامه داد: جشنواره نماز در رشته های نقاشی، عکاسی، نماهنگ، سرود و تواشیح، کتابخوانی، خوانش وصیت نامه شهید، برداشتی از نامه ۳۱ نهج البلاغه یا وصیت نامه شهید سردار سلیمانی، در گروه های سنی ۶ تا ۲۰ سال می باشد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان، مهلت ارسال آثار را تا ۱۲ اسفند ماه اعلام کرد و افزود: شرکت کنندگان در این جشنواره، زیر فایل ارسالی آثار، مشخصات خود را قید کنند.

محمدحسینیان گفت: متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند برای کسب اطلاع بیشتر و دریافت فایل های مرتبط، به آدرس https://ble.ir/namaz_alavi در پیام رسان بله مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه