English

به مناسبت روز نیروی هوایی صورت گرفت؛

تقدیر کمیته امداد اصفهان از پایگاه هوایی شهید بابایی

به مناسبت روز نیروی هوایی سرپرست کمیته امداد استان اصفهان با حضور در پایگاه هوایی شهید بابایی، از فرماندهی و کارکنان این پایگاه که در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین مشارکت دارند، تقدیر کرد.

تقدیر کمیته امداد اصفهان از پایگاه هوایی شهید بابایی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با حضور در پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان با امیر سرتیپ دو خلبان ستاد سعید فتاح فرمانده این پایگاه دیدار و از خلبانان و کارکنان  نیکوکاری که در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین مشارکت کرده اند، تقدیر و تشکر کرد.

وی در این دیدار طی سخنانی ضمن تبریک ایام فرخنده دهه فجر انقلاب اسلامی، خاطرنشان ساخت: شهید بابایی که از افتخارات بزرگ نیروی هوایی است علاوه بر رشادت ها و حماسه هایی که در میدان جنگ با دشمنان اسلام و ایران آفرید در زمینه کمک به نیازمندان و ایتام نیز شهره بود.

زارع مشارکت خلبانان و کارکنان پایگاه شهید بابایی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد استان اصفهان را نشانه ای از روحیه مردمی و معنوی این عزیزان دانست و گفت: امیدواریم با توجه به نظر مثبت فرماندهی محترم پایگاه شاهد مشارکت بیشتر این عزیزان در طرح های کمیته امداد باشیم.

سرپرست کمیته امداد اصفهان با تاکید بر اینکه خانوارهای تحت پوشش این نهاد به نسبت سایر اعضای جامعه مشکلات بیشتری دارند، خاطرنشان ساخت: در میان فرزندان تحت حمایت همواره استعدادهای فراوانی وجود دارد که با کمک نیکوکاران می توان آینده روشنی برای آنها ایجاد کرد و هم اکنون شاهد حضور مددجویان سابق کمیته امداد در جایگاه ها و موقعیت های برتر جامعه هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه