English

افزایش ظرفیت سرویس دهی دیتا به ۳۰ هزار مشترک آنلاین

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به تامین تجهیزات لازم جهت برقراری لینک های ارتباطیِ مشتریان دیتا در کردستان، گفت : با اجرای این طرح، ظرفیت سرویس دهی برای مشتریان آنلاین دارای ADSL، FTHH و VDSL به میزان 30 هزار افزایش یافت.

افزایش ظرفیت سرویس دهی دیتا به 30 هزار مشترک آنلاین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت با اشاره به اینکه در شرایط فعلی، استفاده روز افزون مشتریان از سرویس های مبتنی بر دیتا و اینترنت رشد قابل توجهی داشته است، گفت: در راستای تامین لینک های ارتباطی نسبت به ارتقا و افزایش ظرفیت سرویس دهی برای مشتریان آنلاین، تامین لینک های ارتباطی، توسعه و تجهیز Bras استان و سرمایه گذاری های لازم، اقدام شده است.

وی اظهار کرد: با اجرای این پروژه ظرفیت سرویس دهی به مشتریان ADSL، FTTH و VDSL از 90 هزار به 120 هزار ارتقا داده شد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه مشتریان فعال شبکه دیتای استان از مرز 100 هزار گذشته است، افزود: به همین دلیل ظرفیت سخت افزاری تجهیز Bras استان و استفاده از حداکثر ظرفیت موجود و امکان دسترسی به شبکه به ویژه در ساعات پرترافیک امکان کاهش سطح شاخص های کیفی را به دنبال داشت که به منظور پاسخگویی به نیازهای ارتباطی و رعایت اصل مشتری مداری، در کمترین زمان ممکن ظرفیت سرویس دهی به مشتریان online معادل 30 هزار افزایش یافت.

حکمت ادامه داد: با تلاش همکاران این مجموعه عملیات نصب و راه اندازی و برقراری لینک های ارتباطی و همچنین بهره برداری در سطح سرویس های لایه 2 و 3 انجام و زیر بار رفت.

وی یادآور شد: با این اقدام در حال حاضر کیفیت سرویس دهی به مشتریان فعال سرویس های ADSL، FTTH و VDSL رشد مطلوب و قابل ملاحظه شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: تمام سعی و برنامه ریزی مجموعه مخابرات منطقه کردستان تامین، نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی در نقاط مختلف استان با هدف ارائه به موقع و با کیفیت سرویس های مخابراتی به مشتریان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه