English

رضا سلم آبادی:

برگزاری رزمایشی به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س)

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی بیان کرد: در این رزمایش ۱۳۰۰ سری جهیزیه و ۵۰۰۰ لوازم گرمایشی به نیازمندان اهدا شد که ارزش دفتری هر سری جهیزیه ۲۰ و ارزش بازاری آن ۴۰ میلیون تومان است.

برگزاری رزمایشی به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س)

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، رضا سلم آبادی مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی در سخنانی اعلام کرد: در رزمایشی به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) ۱۳۰۰ سری جهیزیه و ۵۰۰۰ لوازم گرمایشی به نیازمندان اهدا شد.

سلم آبادی در ادامه افزود: این اقلام دارای ۲ ارزش، یکی ارزش دفتری و یک ارزش بازاری است؛ لذا از آنجا که این اقلام جهیزیه به صورت کشوری و مستقیم از کارخانه‌ها تهیه شده، تهیه آن بدون دریافت سود بوده و تولید ایران است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی همچنین عنوان کرد: ارزش دفتری هر سری جهیزیه ۲۰ و ارزش بازاری آن ۴۰ میلیون تومان است که در مجموع ارزش دفتری کل این اقلام ۲۶ و ارزش بازاری آن ۵۰ میلیارد تومان است که بخشی از آن از طریق منابع دولتی و بخشی هم از محل جذب مشارکت‌های مردمی و توسط خیرین خریداری شده است.

حسین سنجرانی فرماندارخواف نیز در ادامه اظهار کرد: تامین جهیزیه برای دختران دم بخت خانواده‌های زیر پوشش یکی از برنامه‌های مهم این نهاد با هدف ازدواج آسان و توانمند سازی مددجویان است. امیدواریم این حرکت خداپسندانه پایدار باشد.

سنجرانی در خاتمه گفت: ارزش ریالی هر سری جهیزیه  ۱۲ میلیون تومان است و این سری جهیزیه‌ها شامل کالا‌های اساسی مانند فرش، اجاق‌گاز، بخاری، جاروبرقی و دیگر کالا‌های ضروری می‌باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه