English

به مناسبت عید غدیر خم صورت گرفت؛

برگزاری جشن ازدواج آسان در سردشت بشاگرد/ اهدا جهیزیه به ۲۶ زوج نیازمند

رئیس کمیته امداد شهر سردشت بشاگرد گفت: کمیته امداد سردشت با همکاری خیران اقدام به طبخ پنج هزار پرس غذای نذری، توزیع هزار کیلو مرغ، اهدای 9 دستگاه لوازم سرمایشی بین خانواده ایتام و همچنین اهدای جهیزیه به 26 زوج جوان نیازمند کرده است.

برگزاری جشن ازدواج آسان در سردشت بشاگرد/ اهدا جهیزیه به 26 زوج نیازمند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مرتضی شاکری رئیس کمیته امداد شهر سردشت بشاگرد اظهار داشت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و در روز عید غدیر خم ، کمیته امداد با مشارکت خیران، گروه جهادی و دفتر امام جمعه سردشت تعداد پنج هزار پرس غذاگرم به ارزش 125 میلیون تومان پخت و بین نیازمندان توزیع شد و همچنین توسط خیران هزار کیلو مرغ به ارزش 40 میلیون تومان بین خانواده های تحت حمایت منطقه گافر و پارامونت توزیع شد.
شاکری بیان داشت:حل مشکلات نیازمندان در زمینه تامین لوازم سرمایشی و با توجه به فصل گرمای شدید هوا این خدمت بزرگ و ضروری است و به مناسبت دهه امامت و ولایت  و همچنین در راستای کمک به تامین لوازم سرمایشی نیازمندان تعداد 4 دستگاه کولر و 5 دستگاه یخچال تولید داخلی بین خانواده ایتام تحت حمایت این نهاد توزیع شده که ارزش این لوازم سرمایشی بالغ بر 73 میلیون تومان است.
وی عنوان کرد:به مناسبت عید غدیر جشن ازدواج آسان در سردشت بشاگرد برگزار و به 26 زوج نیازمند سردشت جهیزیه اهدا شد.
این مسئول ابراز داشت: این جهیزیه‌ها شامل، یخچال، ماشین لباس شویی، تلویزیون، اجاق گاز و جارو برقی به ارزش مجموع 650 میلیون تومان بوده است.
شاکری در پایان افزود: مردم نیکوکار هم می‌توانند با استفاده از روش های الکترونیکی از جمله کد دستوری #1234*8877* از طریق تلفن همراه یاری رسان نیازمندان سردشت بشاگرد باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه