English

جای خالی مسئولان و خبرنگاران استانی؛

پشت کردن فولاد کاوه به هرمزگان / نشستن در تاریکی و تماشای روشنی

برگزاری مراسم بهره‌برداری از سه طرح زیرساختی در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در بندرعباس حاوی نکاتی بود که پشت کردن این شرکت فولادی به استان هرمزگان را بیش‌ازپیش نشان می‌دهد.

پشت کردن فولاد کاوه به هرمزگان / نشستن در تاریکی و تماشای روشنی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، روز پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی گذشته با حضور «پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سه طرح زیرساختی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با سرمایه‌گذاری ۳۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی در بندرعباس به بهره‌برداری رسید.

*تنها استاندار

درحالی‌که انتظار می‌رفت مدیران استانی به‌ویژه نماینده محترم ولی‌فقیه در هرمزگان که با حمایت‌های خود در سال‌های گذشته این مجموعه را یاری داده‌اند در این مراسم حضور داشته باشند اما تنها «مهدی دوستی» استاندار هرمزگان از مسئولان استانی در عکس‌ها دیده می‌شد و باعث تعجب همگان بود.

*غیبت خبرنگاران هرمزگانی

با این‌حال روابط عمومی این مجموعه نیز همچون سنوات پیشین رویکرد این شرکت در تعامل با مجموعه‌های استانی را نشان داد و تنها با دعوت از صداوسیمای خلیج فارس به‌تمامی بدنه‌ی رسانه‌ای هرمزگان پشت کرد و متأسفانه هیچ رسانه‌ای به این مراسم دعوت نشد که این رویکرد نیز جای تأمل دارد.

*ترس از مطالبه‌گری

در این شرایط به نظر می‌ر‌سد که کم‌کاری این شرکت در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، نارضایتی برخی از کارکنان و گزارش اوضاع‌ و احوال شرکت به مدیران بالادستی از دلایل عدم دعوت از خبرنگاران بوده؛ موضوعی که البته باید از سوی روابط عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش شفاف‌سازی شود.

*نشستن در تاریکی و تماشای روشنی

با همه‌ی این تفاسیر به نظر می‌رسد که مدیران فولاد کاوه سیاست «نشستن در تاریکی و تماشای روشنی» را در پیش گرفته‌اند و با فرار از دیده شدن به دنبال برداشتن فشار مطالبات جامعه‌ی محلی از روی خود هستند؛ مسئله‌ای که باید تصمیم‌گیران استانی به‌صورت جدی به آن ورود کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه